مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس، ویژه برنامه‌های بنیاد مهدویت در ایام امامت امام عصر (عج) اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 24 October 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام حمیدرضا حدائق مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس در نشستی که به مناسبت ایام ۹ ربیع الاول و آغاز امامت امام عصر (عج) برگزار شد به برنامه‌های بنیاد مهدویت در ایام امامت امام عصر (عج) اشاره کرد و گفت: پویش مجازی سفیر مهدوی برای طلاب و مبلغان در منزل، مسجد و محیط کار با رعایت اصول بهداشتی و برپایی محفل انس مهدوی در بقاع متبرکه استان فارس از جمله بخشی از برنامه‌ها خواهد بود.

او با اشاره به ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه نخست امسال بوسیله بنیاد مهدویت، اظهار کرد: یکی از کار‌ها از آغاز میلاد امام عصر (ع) استفاده از فرصت ایجاد شده برای اصلاح ساختار بنیاد است، که به این منظور نیرو‌های جوان که از جمله آن‌ها طلاب پا به کار روحانیت بوده را جهت گسترش فعالیت‌های مهدوی بکار می‌گمارند.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه اقدام جهت نظام جامع آموزش و مربیان بنیاد را یکی دیگر از فعالتی‌های برشمرد و بیان کرد: این کار در کشور بی نظیر بوده است، همچنین برگزاری دو دوره آموزش مهدوی با استفاده از بهترین اساتید نیز یکی دیگر از برنامه‌ها بوده است.

او تصریح کرد: انتشار فایل‌های تصویری و کلیپ‌ها نیز یکی دیگر از فعالیت‌هایی بوده که با عنوان تبلیغ مجازی بازخورد خوبی داشته است، برگزاری جلسه مشترک با بهزیستی و انعقاد تفاهم نامه و برگزاری جلسه مشترک با مدیرکل تبلیغات اسلامی و انعقاد تفاهم نامه نیز از جمله دیگر فعالیت‌ها است.

حجت الاسلام حدائق، تمدید تفاهم نامه‌ها با مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل زندان‌ها را از جمله دیگر برنامه‌های انجام شده برشمرد و گفت: ایجاد و انعقاد تفاهم نامه سپاه منطقه فارس، برگزاری جلسه مشترک با رئیس و معاونان صدا و سیمای مرکز فارس برای تولید برنامه‌های مفید هم از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

او اضافه کرد: در این ایام که اوج کرونا بود، با همت خیرین مبالغی جمع آوری شد که نتیجه آن توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در شش نوبت میان خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده بود که ارزش هر بسته میانگین ۴۰۰ هزار تومان بود.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس تصریح کرد: همچنین توزیع یک و نیم تن توزیع گوشت قربانی در عید قرآن از دیگر فعالیت‌ها است، رسالت اصلی کار بنیاد مهدویت فرهنگی است، اما با توجه به شرایط جامعه در صدد ایجاد فعالیت‌های این چنینی هستیم.

حجت الاسلام حدائق برگزاری جلسه تربیت مربی بنیاد مهدویت را از دیگر برنامه‌های بنیاد مهدویت برشمرد و گفت: ایجاد و توسعه گسترش کانال‌های مجازی جهت توسعه، پیگیری راه اندازی سطح ۴ تخصص مهدویت حوزه از دیگر فعالت‌ها است.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه پیگری جدی جهت تکمیل ساختمان مهدویت صورت گرفته که تماما با کمک‌های مردمی بوده است، همچنین همکاری با سپاه در دوره‌های تربیتی و نظامی، برگزاری ۲ دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در شیراز و شهرستان قائیمه، تهیه مباحث کوتاه پیرامون ولایت و فقه و سیره سیاسی سید الشهدا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های بنیاد است.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز همچنین اضافه کرد: دو شماره نشریه منجی به تیراژ ۴ هزار نسخه در ۶ ماه گذشته انتشار یافته است.

او به برنامه‌های آغاز امامت امام عصر (عج) و شهادت امام حسن عسکری (ع) اشاره و بیان کرد: پویش مجازی مهدیه خانگی یکی از کار‌هایی است که در ایام امامت امام عصر (عج) صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس ادامه داد: شعر خوانی، مدیحه سرایی اعضای خانواده در پویش مجازی مهدیه خانگی، ارسال کلیپ یک دقیقه‌ای سخنی با امام عصر (عج)، برگزاری جشن خانگی و مجازی و ارسال عکس و کلیپ به مجموعه بنیاد، برگزاری مسابقه کتاب خوانی به صورت مجازی و برگزاری جشنواره فرهنگی هنری عطر مهربانی، با موضوعات حکومت امام زمان (عج) غیبت امام زمان (عج) از جمله بخشی از برنامه‌های بنیاد مهدویت در ایام امامت امام عصر (عج) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار