مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین علیه تخصصی حوزه مسکن خبر داد؛
مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن از حضور این خیریه در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 27 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن، حسینعلی صرافان با اشاره به برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان در اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه تخصصی از 14 تا 17 آبان ماه در اصفهان و در محل نمایشگاه بزرگ اصفهان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن نیز به دلیل فعالیت تخصصی در حوزه مسکن یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه است، ابراز داشت: باید توجه داشت که اولین بار است که این موسسه در فضای نمایشگاهی کشور حضور می‌یابد.
مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن با بیان اینکه با این حضور سعی داریم علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در خیریه از تجربیات شرکت‌های ساختمانی نیز در حوزه ساخت و ساز بهره ببریم، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان استقبال از غرفه خیریه امام حسین علیه السلام در این نمایشگاه بالا باشد.
وی با اشاره به توسعه فعالیت‌های موسسه خیریه امام حسین علیه در حوزه ساخت مسکن گفت: باید توجه داشت که ساخت مسکن ارزان برای همه اقشار فاقد مسکن در دستور کار این خیریه قرار دارد و از همه فعالان حوزه ساختمان درخواست می‌شود تا در هر زمینه‌ای که برای ساخت مسکن ارزان به صورت انبوه امکانات دارند آن را برای بهره برداری بیشتر در اختیار موسسه خیریه امام حسین علیه السلام قرار دهند تا با مشارکت مناسب بتوان اقشار فاقد مسکن را صاحب خانه کردو.
صرافان تاکید کرد: منزل مسکونی از ابتدایی‌ترین نیازهای بشر است که باید تامین شود و چنانچه این نیاز هر خانواده‌ای تامین نشود باید منتظر بروز انواع آسیب‌های اجتماعی باشیم که این امر زیبنده هیچ انسانی نیست.
وی تاکید کرد: مشارکت در امور خیر یکی از اقدامات ارزشمندی است که ارزش افزوده فراوانی دارد و هر انسانی که توان مشارکت در امور خیر را دارد نباید از این امر غافل باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار