حدود ۲۵۰ کارگر آبدار آبفای استان کهکیلویه و بویراحمد دست‌کم ۶ ماه مطالبات مزدی طلبکارند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 28 October 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایلنا، منابع خبری کارگری در شرکت آب و فاضلاب استان کهکیلویه و بویراحمد گفتند: کارگران آبدار که تحت مسئولیت مستقیم اداره آب و فاضلاب این استان در بخش‌ها و شهرستان‌های دیشموک، بهمئی، گچساران باشت، پاتاوه و یاسوج فعالیت دارند، دست‌کم ۶ ماه دستمزد و سایر مزایا از کارفرمای خود طلبکارند.
این کارگران که مدعی هستند تعویق شش ماهه‌ی حقوق؛ آن‌ها را در وضعیت بد معیشتی قرار داده است، در ادامه گفتند: عدم پرداخت دستمزد کارگران درحالیست که در انتقاد به بی‌توجهی مسئولان شهرستانی در پیگیری مطالباتمان روز (۵ آبان ماه) در مقابل ساختمان استانداری کهکیلویه و بویراحمد تجمع کردیم.
یکی از آبداران در تشریح مشکلات پیش آمده، گفت: حدود ۲۵۰ آبدار در استان کهکیلویه و بویراحمد هستیم که بعداز ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه کار هنوز وضعیت شغلی، حقوقی و بیمه‌ای مشخصی نداریم.
او افزود : در حالی مطالبات‌مان با تاخیر پرداخت می‌شود که در شرایط بد اقتصاد فعلی که همه چیز بیش از اندازه گران شده ، ما در حال تجربه کردن شرایط بد معیشتی هستیم اما مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان هیچ واکنشی نسبت به تعیین و تکلیف و ضعیت مطالبات‌مان و پرداخت حقوقه، بیمه و مشخص شدن وضعیت قرار داد ها یمان انجام نمی‌دهند.
این کارگر در خاتمه تصریح کرد: مسئولان استانی قول داده‌اند جلسه‌ای در خصوص مطالبات‌مان با مدیران آب و فاضلاب و اداره کار استان برگزار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار