در ابتدای این نشست حجت الاسلام حسینی با برشمردن تصمیمات حاکمیتی رهبری خواستار اجرای این موارد در استان شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۲ 30 October 2020
نشست ستاد کرونای استان متاثر از تصمیم حاکمیتی رهبری + فیلم
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد روز پنج شنبه هشتم آبان بر خلاف جلسات قبل که در ساختمان دولت و به ریاست استاندار برگزار می شد این بار در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و به ریاست وی متاثر از تصمیمات حاکمیتی جلسه ملی این ستاد با حضور رهبری برگزار شد.
در ابتدای این نشست حجت الاسلام حسینی با برشمردن تصمیمات حاکمیتی رهبری خواستار اجرای این موارد در استان شد.
پس از سخنان حجت الاسلام حسینی ، اعضای حاضر در نشست به بیان آمار ، اقدامات و برخی هم پیشنهادات خود پرداختند. از جمله پیشنهادات تشکیل تیم های مردمی با استفاده از ظرفیت بسیج برای کنترل محله به محله بود که مورد توجه قرار گرفت.
پس از صحبت های اعضای حاضر در نشست ، نماینده ولی فقیه در استان به جمع بندی پایانی این نشست ویژه رسید و در سخنانی گفت : تمام ظرفیت‌های مردمی و حکومتی برای کنترل کروناویروس در این استان پای کار بیایند.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی ، افزود: همه دستگاه‌ها باید به شکل میدانی عمل کنند.
وی با بیان اینکه وضعیت کنترل شیوع کرونا خوب نیست و روز به روز خطرناک‌تر می‌شود، اظهارکرد: اگر شرایط فعلی ادامه پیدا کند به یک جای غیرقابل کنترل خواهیم رسید.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه زحمت‌های زیادی در مقابله با کرونا کشیده شده و تلاش‌های زیادی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: کار از موعظه و توصیه گذشته و وضعیت فعلی شیوع کروناویروس در استان خطرناک است.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه باید تصمیمات قاطع حاکمیتی در مقابله با کرونا اعمال شود، تصریح کرد: راه اندازی فوری قرارگاهی با هدف پوشش ظرفیت‌های مصوبه‌ای ستاد کرونا در استان ضروری است.
وی ادامه داد: محدودیت‌های اعلام شده ستاد کروناویروس باید به شکل همه جانبه اجرایی شود.
حسینی خواستار پوشش برنامه‌ها و پروتکل‌ها با استفاده از ظرفیت محلات شد و عنوان کرد: می‌توان با تشکیل تیم‌های مدیریت و مقابله در محلات هدف جلوگیری از شیوع کرونا را رقم زد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار پایش افراد مبتلا به کروناویروس برای رعایت دوران قرنطینه شد.
حسینی با تاکید بر کمک‌های مومنانه خواستار مدیریت مناسب و توزیع هدفمند این ظرفیت‌ها در بین افراد نیازمند بر اساس نگاه قرارگاهی شد.
به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: در کنار این بسته‌های حمایتی می‌توان ظرفیت‌های فرهنگی- آموزشی- معنوی با توزیع کتاب و بروشور دیده شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:  باید با متخلفان کرونایی که پروتکل‌های بهداستی را رعایت نمی کنند برخورد شود چراکه منشا وضعیت فعلی کرونایی استان تجمعات، ماسک نزدن و رعایت نکردن فاصله گذاری است.
حسینی افزود: نیروی انتظامی بدون هیچ ملاحظه ای با تجمعات و مراسم عروسی و عزا و تشییع جنازه که جان و سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار