خارج کردن وضعیت استان از حالت دخالت های مستقیم و بی پروای برخی سیاسیون در تصمیم گیری های مدیریتی ، شاید یکی از سخت ترین ماموریت های تیم سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با برنامه ریزی های معاون سیاسی و امنیتی وی بوده است.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸ 01 November 2020

معاون سیاسی از برکناری مدیران کفاره ای تا اصرار بر تغییر یک مدیر ! + فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خارج کردن وضعیت استان از حالت دخالت های مستقیم و بی پروای برخی سیاسیون در تصمیم گیری های مدیریتی ، شاید یکی از سخت ترین ماموریت های تیم سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با برنامه ریزی های معاون سیاسی و امنیتی وی بوده است.
به نظر می رسد بیشترین دخالت های سیاسیون در مناسب مدیریتی در حوزه گچساران و باشت بوده است که برخورد با این وضعیت از نیمه دوم سال گذشته رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت!
در حالی که گفته می شود احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، پرچمدار مبارزه با برخی مدیرانی که با نفوذ حوزه های سیاسی و خارج از قانون منصوب شده اند ، است وی این روزهای مورد نقد برخی افراد قرار دارد.
به نظر می رسد احد جمالی که از ماجرای انتشار تلفنش در زمان آتش سوزی خائیز که در آن تلفن به انتقاد از یکی از مدیران منتسب به یکی از نمایندگان گفته بود جمهوری اسلامی چه کفاره ای را بدهکار است که باید چنین مدیرانی را تحمل کند ، تلاش های وی برای مقابله با این حوزه نفوذ عیان تر شده است و حتی عده ای پا را فراتر نهاده و یکی از عوامل استانی رد اعتبارنامه تاجگردون را هم احد جمالی عنوان می کنند.
جمالی اخیرا هم انتقادات صریحی را نسبت به مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران داشته است ! نکته ای که در این خصوص حائز اهمیت است برجسته شدن ادعای نقش تاجگردون در برکناری مدیر قبلی و انتصاب مدیر فعلی است .
احد جمالی که احتمالا برخورد با این شیوه عزل و نصب ها را وظیفه و مسئولیت خود می داند در نشست ستاد مقابله با کرونا که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد ، به صراحت رئیس دانشگاه علوم پزشکی را خطاب قرار داد و خواستار برکناری مدیر فعلی شبکه بهداشت و درمان گچساران شد.
جمالی در این نشست و در حضور نماینده ولی فقیه خطاب به پرویز یزدانپناه گفت : چرا شهرستانی که چهار بیمارستان دارد باید چنین وضعیتی داشته باشد ؟
جمالی افزود : حتما جای کار اشکال دارد که بهداشت و درمان این شهرستان نتوانسته اوضاع را کنترل کند باید در مورد این مدیریت تجدید نظر شود.
وی ادامه داد : حتما خود شما هم به این نتیجه رسیده اید که وضعیت مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران ضعیف است پس به نظر می رسد تغییر مدیریتی در این شهرستان ضروری است.
این سخنان صریح و بی پرده جمالی باعث برخی واکنش ها و البته شایعه ای هم مبنی بر انتقال بالگرد اورژانس گچساران به شهرستان فسا با عدم جلوگیری و واکنش جمالی از آن شد!
احد جمالی در این خصوص در توضیحاتی گفت :مردم ما مردمی هوشیار هستند و خوب تشخیص می دهند که آیا بیان این موضوعات انتفاعی است و یا به ضرر و زیان خود مردم ، در بحث اورژانس فسا اثبات کنند در این صورت بنده همه حرف های خودمان را پس می گیریم. جمالی گفت: دانشگاه علوم پزشکی فسا هیچ اورژانس هوایی ندارد و چندین سال است که در حال پیگیری هستند و به هیچ نتیجه ای  هم نرسیدند.
معاون  سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:  اگر موضوعی مطرح می کنیم دغدغه سلامت همه مردم را داریم اما  بعضی ها در رابطه با یک فرد تمرکز می کنند.
وی در ادامه تاکیدکرد: در رابطه با این قضیه ما می گوییم مدیر اگر ضعیف است  علوم پزشکی تجدید نظر کند روی حرفمان هم ایستاده ایم هرجا مدیری ضعیف باشد وظیفه مااین است که تذکر دهیم.
جمالی در ادامه خاطر نشان کرد: اینکه افرادی این دغدغه ها را  سیاسی  می کنند مشکل خودشان است، مردم ما مردم هوشیاری هستند و خوب تشخیص می دهند.
فیلم واکنش جمالی به انتقادات 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رنجبر
|
United Kingdom
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
پناه بر خدا ... چه حرفها .... فسا اصلا اورژانس هوایی ندارد

جمالی همیشه هوادار مردم بوده و هست ...با این شایعات می خواهند جلوی تغییرات مثبت را بگیرند.

اما بقول حاج احد مردم آگاهند آن هم مردم نیک سرشت دیار لر...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار