مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام:
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: به منظور کمک به آسیب دیدگان از کرونا ۱۴۵۰ بسته مواد غذایی( گوشت گرم) امروز در بین نیازمندان استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 01 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی چراغی‌پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: به منظور کمک  آسیب دیدگان از کرونا ۱۴۵۰ بسته مواد غذایی( گوشت گرم) امروز در هفته وحدت بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی افزود: هر بسته گوشت قرمز 2/5 کیلوگرم، به ارزش 250 هزار تومان است که پس از ارسال به مناطق محروم با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام اظهار داشت: این امر مهم در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و مواسات مومنانه در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا انجام گرفت.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور ادامه داد: این تعداد بسته مواد غذایی با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه  خیریه و فرهنگی حضرت خدیجه( س)  قم در سطح استان تدارک دیده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام گفت: در مرحله اول و دوم همایش همدلی و مواسات مومنانه در مجموع 2 هزار و 200 بسته مواد غذایی توسط این کانون بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع شده است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار