یزدانپناه : میزان مراجعات به بیمارستان های استان به حدود 1 هزار و 150 مورد در روز رسیده است و نسبت به چند ماه قبل به بیش از 2 و نیم برابر رسیده است که می تواند عاملی برای نگرانی باشد.
کد خبر: ۹۱۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 04 November 2020

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت : هم اکنون 409 بیمار در بخش هایی کرونایی بیمارستان های استان بستری هستند که 116 بیماران قطعی کرونا هستند و 18 نفر هم در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.
دکتر پرویز یزدانپناه افزود : اولین بار است که بستری های ما از سقف 400 نفر عبور کرده است و به صورت روزانه بین 30 تا 40 نفر به بیماران بستری ما افزوده می شود.
یزدانپناه ادامه داد : دیروز 3 نفر فوتی در استان داشتیم ضمن اینکه تعداد بهبود یافتگان در حال حاضر 11 هزار 400 نفر می باشد.
وی گفت : دیروز 453 نمونه از آزمایشگاه یاسوج دریافت کردیم که تقریبا 63 درصد یعنی 280 مورد مثبت بود . 
یزدانپناه افزود : بیشترین موارد مثبت به ترتیب ، بویراحمد 129 ، کهگیلویه 50 مورد ، چرام 40 مورد ، گچساران 28 مورد ، دنا 25 مورد ، باشت 10 مورد ، لنده 4 مورد و بهمئی طی این دو روز موارد مثبت نداشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی به آخرین وضعیت شهرستان ها اشاره کرد و گفت : شهرستان های بویراحمد ، کهگیلویه و گچساران وضعیت مشکی (سیاه) پیدا کرده اند یعنی از قرمز رد شده اند . شهرستان های ، چرام ، باشت و لنده در وضعیت قرمز و بهمئی و دنا در وضعیت زرد قرار دارند.
وی ادامه داد : میزان مراجعات به بیمارستان های استان به حدود 1 هزار و 150 مورد در روز رسیده است و نسبت به چند ماه قبل به بیش از 2 و نیم برابر رسیده است که می تواند عاملی برای نگرانی باشد.
یزدانپناه گفت : اگر وضعیت به همین صورت باشد و پروتکل ها رعایت نشود احتما پر شدن ظرفیت بیمارستان های استان وجود دارد و این وضعیت می تواند در دو تا 4 هفته آینده باعث مرگ و میر بیشتر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار