فرماندار کرمانشاه گفت: به لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط خوبی نیستیم و با تعطیلی کامل شهر هم به خاطر مشکلات اقتصادی و وضعیت کسب و کار مردم موافق نیستیم.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 05 November 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،فضل‌الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه در پیک سوم بیماری حال روز شهر کرمانشاه خوب نیست، اظهار داشت: در این روزها که هر لحظه خبر مبتلا شدن و فوت هم استانی را می‌شنویم، کرونا را باید جدی‌تر بگیریم.

وی ادامه داد: از مجموع ۹۲۰ فوتی‌های اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، ۴۹۵ نفر معادل ۵۳ درصد مربوط به حوزه شهرستان کرمانشاه بوده‌ است.

ممنوعیت برگزاری مراسمات عزا و عروسی در کرمانشاه/ ۳۵ تالار پذیرایی پلمب شد

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۲ باشگاه ورزشی، بیش از ۷۰ آرایشگاه زنانه، ۵۰ خبازی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها پلمب و ۲۵ مطب پزشکی هم به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی به پلمب ۳۵ و صدور اخطار برای ۶۹ تالار پذیرایی شهر اشاره کرد و افزود: قطعا با صاحبان تالارهایی که رعایت نکنند برخوردهای جدی از طریق دادستانی صورت خواهد گرفت.

رنجبر از تشدید نظارت‌ها خبر داد و اضافه کرد: پارک شرقی، غربی و کوهستان با بلوک نیوجرسی مسدود شده و رفت و آمدها را به این پارک ها محدود شده است.

وی اشاره‌ای هم به محدودیت‌های ترددی در ورودی و خروجی شهر کرمانشاه داشت و گفت:در چهار محور ورودی به شهر کرمانشاه پلیس راه ماهیدشت، بیستون، قزانچی و همچنین ورودی از سمت جاده سراب نیلوفر با استقرار نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی راهور و پلیس راه از ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی جلوگیری می‌شود و این محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۲۴ روز جمعه، ۱۶ آبان‌ماه اعمال می‌شود.

رنجبر با اشاره به بسته بودن درب آرمستان، اظهار داشت: به بخشداری‌ها و دهیاری‌ها به صورت کتبی اعلام شده تا با هماهنگی دادستانی و همراهی پلیس از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا با جدیت جلوگیری کنند چون یکی از کانون‍‌هایی که سرایت بیماری را داشته و آمار را بالا برده همین مراسمات عروسی و عزا بوده که متاسفانه مردم همچنان برگزار می‌کنند.

وی از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تجمع، مراسم عروسی و عزا مراتب را به فرمانداری، مرکز بهداشت، اتاق اصناف، اداره اماکن نیروی انتظامی، ۱۳۷ شهرداری و ۱۱۰ پلیس اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت تیم نظارتی حضور یابند.

فرماندار کرمانشاه در پایان خطاب به مردم این شهرستان، گفت: در شرایط خوبی نیستیم و با تعطیلی کامل شهر کرمانشاه هم به خاطر مشکلات اقتصادی و وضعیت کسب و کار مردم موافق نیستیم، امیدواریم با همیاری و همکاری مردم بیماری کنترل شود و به چنین مرحله‌ای نرسیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار