فرماندار شیراز با اشاره به اجرای طرح محدودیت تردد به این شهر بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا گفت: از آغاز اجرای این طرح در مبادی ورودی این کلانشهر تاکنون، افزون بر هفت هزار خودروی مسافران به شهرهای مبدا بازگردانده و ۲۵۰ خودرو نیز اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 05 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمدرضا امیری پنجشنبه  افزود: در پی مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ورودی‌ و خروجی‌های کلانشهر شیراز با تاکیدات استاندار فارس و نظارت فرمانداری و همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها از ظهر دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ با جدیت کنترل می شود.
وی با بیان این که اجرای این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ادامه دارد. ادامه داد: کنترل ترددها در چهار محور ورودی و خروجی شیرازدر حال انجام است.
فرماندار شیراز اضافه کرد: کنترل محور شیراز-فسا بوسیله راهور و سایر محورها شامل شیراز-اصفهان، شیراز سپیدان و شیراز بوشهر توسط پلیس راه،نیروی انتظامی،راهداری و شهرداری و دهیاری ها در حال انجام است.
امیری گفت: از ورود پلاک‌های غیربومی استان فارس به شهر شیراز جلوگیری می‌شود اما اگر رانندگان با پلاک‌های غیرمرتبط با شهر شیراز، ساکن این شهر باشد و مدارکی مبنی بر زندگی در این شهر ارایه کند اجازه ورود داده خواهد شد.
وی اظهار داشت: خودروهای غیربومی که قصد ورود به شیراز داشته باشند با حفظ احترام به شهرهای مبدا بازگردانده خواهند شد و در صورت اصرار به ورود به شهر، جریمه خواهند شد.

۲۵۰ خودرو مصر به ورود به شیراز جریمه شدند


رییس پلیس راه شمال استان فارس نیز پنجشنبه گفت: با اجرای محدودیت‌های ترددی در ورودی و خروجی‌های کلانشهر شیراز تاکنون بیش از ۲۵۰ خودرو به دلیل تخلف توسط پلیس اعمال قانون شده است.
سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: از زمان اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در شیراز بیش از هفت هزار خودرو به شهرهای مبدا بازگردانده شده‌اند.
وی افزود: از ظهر دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ برابر با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت تردد در شیراز همراه با ۲۴ مرکز استان دیگر اعمال شده است.
رییس پلیس راه شمال فارس ادامه داد: مبادی ورودی‌ و خروجی کلانشهر شیراز نیز در پی این مصوبه با استقرار عوامل نیروی انتظامی و با استفاده از ظرفیت های دیگر استانی تحت کنترل شدید قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح پلاک های غیربومی اجازه ورود به محدوده شهری شیراز را ندارند و همچنین به خودروهای بومی نیز اجازه خروج از این شهر داده نمی شود.
وی به اعمال قانون وسایل نقلیه ای که اصرار به ورود به شیراز و خروج از این شهر را داشته باشند تاکید کرد و گفت: چنانچه خودروهای غیربومی به ورود به شیراز و خودروهای بومی نیز به خروج از این شهر اصرار داشته باشند مبلغ ۵۱۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
دهقانی با بیان اینکه خودروهای خدماتی، امدادی، مسافربری، حمل کالاها و مواد اساسی و وسایل نقلیه عمومی بار از اجرای این طرح معاف شده‌اند،گفت: شرایط شیوع کرونا در حالت قرمز قرار دارد و همچنین طی یک هفته گذشته آمار بالای مبتلایان به این ویروس و جانباختگان را شاهد بوده‌ایم، بنابراین ضروری است که مردم با کنار گذاشتن سفرهای غیرضروری به کنترل و مهار این بیماری کمک کنند.
رییس پلیس راه شمال استان فارس،گفت: در صورت نیاز به انجام سفرهای ضروری حتما شهروندان اصول بهداشتی شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را مدنظر داشته باشند تا زنجیره بیماری قطع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار