چقدر خوب است بعضی آدمها بدانند که اگر چیزی به رویشان نمی آوری از سادگی نیست شاید داری حرمت روزهایی را نگه می‌داری که آن ها یادشان رفته است .
کد خبر: ۹۱۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 07 November 2020

ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این عکس به ظاهر ساده یک دنیا حرف دارد.درسال 1937درانگلستان مسابقه بین تیمهای چلسی وچارلتون به علت مه شدید در دقیقه60متوقف شد. سام بار ترام دروازبان چارلتون تا پانزده دقیقه پس از سوت توقف بازی همچنان در دروازه بود(همین تصویر)
وی به علت سروصدای زیادی پشت دروازه صدای سوت داور را نشنیده بود و با حواس جمع در درون دروازه ایستاده بود وبا دقت به جلو نگاه میکرد تابه گمان خودش دربرابر شوت‌های حریف غافل گیر نشود.
وقتی پانزده دقیقه بعد پلیس ورزشگاه به اون نزدیک شد وخبر لغو مسابقه راداد (سام بار ترام )بااندوهی خاص گفت چه غمگین است که دوستانم مرا فراموش کردن در حالی که من داشتم از دروازه آنها حراست می کردم .
در میدان زندگی چه بسیار بزرگانی که از دروازه ما باغیرت وهمت حراست کردند و می کنند اما بامه آلوده شدن شرایط در لحظات اول بعضیها میدان را خالی می کند.
حاج عدل هاشمی پور بیش از بیست سال چه در قرارگاه خاتم و چه در کسوت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی منشأ برکات و خدماتی در زمینه ی اشتغال جوانان _تامین جهیزیه برا ی جوانان _بهره وری از پتانسیل خیرین در زمینه ساخت مدرسه _خانه بهداشت _ساخت مسجد _سالن های ورزشی _کمک به ایتام ونیازمندان بود ودر دوران نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی بانی وبنیان گذار طرح های بزرگی بود که مردم شریف وقدرشناس این دیار خود قضاوت می کنند و هم اینک در مقدس ترین نهاد کشور یعنی بنیاد شهید خادم شهدا وجامعه ایثار گری است و در مدت دوسه ماه از مسئولیتش در سازمان اقتصادی کوثر با تلاش بی وقفه بعضی از زیرمجموعه های این سازمان را که زیان ده بودند به مرحله سود آوری رساند.
لذا مطلب این است که نقد منصافه همیشه سازنده است اما به نام نقد تخریب چنین شخصیتهایی وتشویش اذهان مردم در نوع خود جنایت است وخطایی نابخشودنی .
من در جواب این عزیزان میگویم بدبخت ترین افراد کسانی هستند که نه حرف حق میزند ؛نه حرف حق می شنوند نه حتی حق را می بیند.
جایگاه کنونی سردار هاشمی استانی نیست بلکه ملی است و متعلق به جامعه ای خاص (بنیاد شهید).
اما خدا میداند که سردار هاشمی در هرزمان ومکانی دغدغه اش خدمت خالصانه وبی منت به مردم است .
چقدر خوب است بعضی آدمها بدانند که اگر چیزی به رویشان نمی آوری از سادگی نیست شاید داری حرمت روزهایی را نگه می‌داری که آن ها یادشان رفته است .
 سید شکرالله سیادت نسب

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
جایگاه فعلیش نفعش برای خودش و خانواده اش هست چه نفعی برای خانواده شهدا دارد مگر بیشتر خانواده های ایرانی خانواده شهید یا ایثارگر تیستند من نوعی که خانواده شهید هستم چه نفعی از نمایندگی یا مسولیت جدید وی می برم لطفا شعار بس است بادر شهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار