دبیر جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی واکنش رسانه های برخی نمایندگان به سفر قالیباف به استان را به دلایلی از جمله حسادت ، عقب ماندگی و بازی های بچه گانه مرتبط دانسته است.
کد خبر: ۹۱۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 15 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سعید آتشبار؛ دبیر جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت : باتوجه به انتشار خبر سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان و حواشی پیش آمده در این موضوع نکاتی را عرض می‌کنم؛

اظهارنظرهای رسانه‌ای نماینده سابق مردم محترم شهرستان گچساران و باشت در مجلس پیرامون این سفر را نمی‌توانم تحلیل کنم (بفهمم). آنگاه که ایشان حتی اگر مدیرکلی در سطح میانی وزارتخانه‌ای را به شهرستان گچساران و استان دعوت می‌کردند با کلی سر و صدا و جریان‌سازی رسانه‌ای همراه بود ، هر مدیر یا نماینده و مسئولی را به استان می‌آوردند یک جریان عظیم رسانه‌ای پمپاژ اخبار و دیدارها و تحرکات رسانه‌ای ایشان را به‌عهده می‌گرفت، مخالفت‌ها و طعنه‌های کنونی ایشان را جز در پارادایم حسادت و دعواهای جناحی و کاذب نمی‌توانم تحلیل کنم.

نماینده فعلی کهگیلویه نیز با زیرکی خاصی سفر رئیس مجلس به استان را به نام و دعوت خود اعلام کردند و دعوایی در فضای رسانه‌ای شکل گرفته است که رئیس‌ قوه را چه کسی به استان دعوت کرده است. این‌ها همه نشانه‌ای از عقب‌ماندگی فرهنگی و اجتماعی، و فرهنگ سیاسی ماست.

این مسائل چه دردی از مردم را دوا می‌کند؟!
چرا مردم و فضای رسانه و نخبگان را درگیر مسائل بی‌خاصیت می‌کنید؟!
آیا بخشی از شکل‌گیری فرهنگ جامعه‌ی ما محصول همین مواضع و دیدگاه‌های خواص و مسئولین ما نیست که در طول چند دهه، یک نظام فرهنگی و اجتماعی را می‌سازند؟!

مطلوب آن است که هر مجموعه‌ی فکری، جریان سیاسی، نخبه، مجموعه‌های مردم‌نهاد و چهره‌های سیاسی با این پیش‌فرض نگاه کنند که اگر رئیس مجلس به استان سفر کند ما باید چگونه عمل کنیم که این سفر بیشترین بهره‌برداری‌ها را برای استان داشته باشد و مجموعه‌ای از آسیب‌ها، تهدیدها، ظرفیت‌ها و پتانسیل استان را در گزارشی واقعی و دقیق و جسورانه به رئیس مجلس برسانند.

مابقی درگیری‌های رسانه‌ای و شیطنت‌ها و حسادت‌ها، بازی‌های بچه‌گانه‌ای است که نه تنها مفید به حال مردم نیست بلکه یکی از نشانه‌های سطحی بودن و عقب‌ماندگی فرهنگ سیاسی ماست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
در این روزهایی کرونایی آمدن ایشان مگر چیزی غیر از تبلیغات رییس جمهوریشان است. چرا شخص خالیباف رعایت نمی کنند و برخلاف مسیر رود میخواهند شنا کنند. جناب قالیباف به کجا چنین شتابان؟؟ شما اگر میتوانید مشکلات مملکت را حل کنید در قامت ریاست مجلس هم میشود حالا ریاست جمهوری چه مزه ایی دارد شما بهتر میدانی که میخواهی مز مزه اش کنی شایدم جناب جو بایدن بهت قول هایی داده... خود کرده را تدبیر نیست ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار