مراسم عروسی کرونایی در یکی از روستاهای شهرستان دنا بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، پدر عروس و ارکستر را روانه زندان کرد.
کد خبر: ۹۱۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 16 November 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ،در راستای تحقق اهداف دادستانی مبنی بر برخورد با متخلفان کرونایی و کسانی که بهداشت عمومی مردم را به خطر می‌اندازند این بار گروه ارکستر و پدر عروس در یکی از روستاهای دنا به دستور دادستان بازداشت و روانه زندان شدند.
غریب پور دادستان شهرستان دنا که از روز اول شروع کرونا تاکنون از پرچم داران  خط مقدم مبارزه با کرونا در شهرستان بوده است همیشه سعی کرده با متانت وآرامش خاصی مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کند که متاسفانه عده‌ای با ساده‌انگاری و سهل‌انگاری شرایط موجود مقرارات کرونایی را نادیده  گرفتند و اهداف و برنامه های روز مره خود را بدون در نظر گرفتن سلامت عمومی مردم اجرایی می‌کنند.
در این راستا به دستور دادستان دنا ،گروه ارکستر و پدر عروس که سعی داشتند جشن عروسی را با وجود تأکیدهای مکرر مسؤولان مبنی بر ممنوع بودن برگزاری هر گونه مراسمی برپا کنند بازداشت و روانه زندان شدند.
دادستان دنا در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: ویروس کرونا،کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و با بی‌رحمی تمام شیوع پیدا کرده و روزانه تعداد زیادی از هم وطنان را گرفتار و روانه بیمارستان و در نهایت قبرستان می‌کند که در این بین هستند عده‌ای که با سهل‌انگاری، ساده انگاری و بی‌توجهی به پروتکل های بهداشتی همچنان سعی دارند که قانون را دور بزند و بهداشت عمومی مردم را به خطر بیاندازند و جشن‌های عروسی برگزار کنند که باید بدانند که دادستانی دنا به هیچ وجه با هیچ کسی تعارفی ندارد و در صورت مشاهده برخورد کیفری خواهد کرد.
دادستان دنا گفت:جشن‌هایی که این روزها برگزار می‌شود در واقع جشن‌های گسترش ویروس کرونا هست که دیر یا زود تبدیل می‌شوند به مراسمات عزا و شیون ،که مردم باید در این شرایط فوق حاد کرونایی از برگزاری چنین مراسمات وجشن هایی جدا خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار