معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ اصلاحیه دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران و مسئولین امور مالی و فنی دهیاری‌ها به استانداری‌ها در راستای افزایش حقوق و مزایای دهیاران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 16 November 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایلنا ، علی قربانی گفت : به‌منظور افزایش حقوق و مزایای دهیاران، اعم از تمام‌وقت و پاره‌وقت، و مسئولین امور مالی و فنی دهیاری‌ها، مقرر شد ضمن لحاظ تحصیلات، افرادی که از سال ۸۲ به بعد با هر عنوان در دهیاری سابقه کار داشته ‌اند از پایه سنواتی طبق مصوبات سالیانه شورای عالی‌ کار، در همان سال، از مجموع پایه سنواتی سال‌های ذی‌ربط بهره‌ مند شوند.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد در صورت تأمین اعتبار به دهیاران پاره‌وقتی که بیش از ساعات تعیین شده از سوی شورای اسلامی روستا خدمت می‌نمایند، با تصویب شورا و تأیید بخشدار، برای هر ساعت، مبلغی معادل حداقل مزد تعیین شده در مصوبه شورایعالی کار، متناسب با ساعات مقرر، حقوق پرداخت ‌شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، قربانی تاکید کرد: اجرای مفاد اصلاحیه فوق‌الذکر، از ابتدای مهر ماه سال جاری قابل اجرا خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار