در آستانه طرح جامع محدودیت های کرونایی؛
طرح جامع اعمال محدودیت های کنترل کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر در سراسر کشور اجرا می شود که در این راستا فرماندار لنده خواستار آمادگی مردم و مسولین این شهرستان برای اجرای این طرح شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ 16 November 2020

طرح جامع اعمال محدودیت های کرونایی با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر در سراسر کشور اجرا می شود که در این راستا فرماندار لنده خواستار آمادگی مردم و مسولین این شهرستان برای اجرای این طرح شد.

فرماندار لنده خواستار آمادگی کامل مردم و مسولین در اجرای طرح جامع محدویت های کرونایی آذر ماه شد

روز گذشته سخنگوی ستاد کرونای کشور با اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مقابله کرونا گفت؛ هر تصمیمی که در ستاد ملی کرونا گرفته می شود بر اساس همکاری مردم و دستگاهها در رعایت اصول پروتکل هاست و تلاش می شود با کاهش تجمعات از میزان شیوع بیماری کاسته شود زیرا می دانیم هر جا که پروتکل های بهداشتی کرونا به درستی رعایت نشده و تجمعات خانگی، دورهمی  ها و سفرها انجام شده بار بروز بیماری سنگین تر شده است و باعث شده که بار ورود به بیمارستانها به قدری سنگین شود که قابل تحمل نیست و در همه کشورها برای کاهش این بار سنگین محدودیت هایی اعمال می شود.

پیرو اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا فرماندار شهرستان لنده در گفتگو با تابناک از اعلام آمادگی اجرای مصوبات ستاد خبر داد و در این راستا از مردم و دستگاه های مختلف دولتی خواست تا برای اجرای محدویت های سختگیرانه تر ستاد آمادگی کامل را داشته باشند.

سید خدادوست موسوی در این گفتگو ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان ناشی از کرونا در این شهرستان  و تسلیت به خانواده های که در روزهای گذشته به دلایل دیگر شاهد مرگ عزیزان خود بودند در گام نخست خواستار همکاری و همراهی کلیه شهروندان در این مرحله از محدویت ها شد.

فرماندار لنده اظهارت داشت؛ مردم نقش بسیار موثر در کاهش و سیر نزولی این بیماری دارند ولذا انتظار می رود در وهله ی نخست در اقدامی خود جوش رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی خود مردم اعمال شود.

موسوی خطاب به صنوف مختلف این شهرستان نیز گفت؛ از آنجا که جهان و به تبع آن کشور و شهرستان ما مدت زیادی است درگیر این بیماری کشنده است راهی جز اعمال محدویت های سختگیرانه تر نیست ولذا انتظار میرود صنوف اعلام شده خود را در برابر قانون با هدف کاهش سیر صعودی این بیماری مسئول بدانند و همکاری های لازم را داشته باشند و مجبور به اعمال اقدمات قانونی نباشیم.

فرماندار لنده در پایان یادآور شد؛ طرح جامع اعمال محدویت های کرونایی در سطح کشور از اول آذر ماه اجرایی میشود که انشالله در شهرستان ما با همدلی و همراهی مردم و مسئولین شاهد نتایج مثبتی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار