آنچه که باعث حیرت می شود اعلام این موضوع است که این صفحه هیچ ارتباطی با موحد ندارد ! در حالی که همه حواشی ایجاد شده برای نماینده 4 شهرستان پس از برخی پست های آن ایجاد می شود !
کد خبر: ۹۱۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 17 November 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این روزها تقریبا اکثر سیاسیون برجسته و حتی افرادی که ادعای تاثیرگذاری بر فضای سیاسی جامعه را دارند رسانه ای شخصی مبتنی بر شبکه های مجازی را به خدمت گرفته و معمولا اخبار و اظهارنظرهای خود را متناسب با آنچه که به عنوان هدف دنبال می کنند ، در سطح جامعه و رسانه ها منتشر می کنند.
شبکه های اجتماعی اینستاگرام ، توئیتر و تلگرام از جمله شبکه های اجتماعی هستند که با توجه به امکانات ان ها به عنوان یک فضای تحت مدیریت شخص برای ارتباط با عموم در اختیار افراد است که سیاسیون علاقه زیادی به فعالیت در آن ها از خود نشان می دهند.
در استان کهگیلویه و بویراحمد شاید یکی از افرادی که به بهترین نحو ممکن از اینگونه فضاها در جهت مدیریت افکار عمومی به نفع خود استفاده کرده است ، غلام رضا تاجگردون است که بی شک جزء برترین ها حتی در سطح کشور بوده است اما برعکس آن برخی دیگر از نمایندگان استان به شکل بسیار ناشیانه ای وارد این فضا شده و هر بار به دلیل عدم توانایی مدیریت این فضا ، حواشی زیادی را برای خود ایجاد می کنند! البته تعدادی هم نسبتا خوب و فعال در این فضا حضور دارند که در حد و اندازه علم و اطلاعی که دارند به نسبت عملکردی قابل قبول دارند.
شاید بدترین نمره در خصوص مدیریت شبکه های مجازی برای سید محمد موحد باشد چرا که حضور وی در این فضا مبهم و همراه با ایجاد فضای تنش در منطقه و البته برای خود وی است!
آنچه که این روزها به اسم موحد به شدت بر موحد ضربه وارد می کند و البته باعث تنش های بسیار زیادی در سطح استان شده است ، مربوط به یک صفحه اینستاگرامی است که با نام موحد فعالیت می کند و البته اعلام می شود مدیریت آن با این نماینده نیست !
شبکه اجتماعی دردسرساز برای نماینده کهگیلویه!
 
در جدیدترین پست انتشاری در این صفحه که مربوط به اعلام سفر رئیس مجلس به استان است ادعا شده است که قالیباف با دعوت موحد به استان آمده است و در انتهای این پست هشتگ "بازگشت عزت" هم درج شده است ! واژه ای که طی دو سال گذشته به کلید واژه ای از طرف اطرافیان موحد برای فشار بر رقبای سیاسی به شدت مورد استفاده قرار گرفته است !
اینکه ادعای بازگشت عزت با انتخاب سید محمد موحد تا چه اندازه در حوزه انتخابیه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده محقق شده است مورد بحث نیست اما ادعاهایی که اعلام می کند صفحه مذکور هیچ ارتباطی با سید محمد موحد ندارد از نکاتی است که نشان می دهد در اردوگاه رسانه ای سید محمد موحد تا چه اندازه ضعف و بی برنامگی وجود دارد !
نکته جالب در خصوص این صفحه این است که تقریبا هیچ پستی غیر از فعالیت های سید محمد موحد منتشر نمی کند و البته برخی از این پست های منتشره تقریبا اختصاصی و نشان دهنده دسترسی آدمین آن به جدیدترین اخبار این نماینده قبل از دیگران است !
نکته دیگر در خصوص این صفحه و اخبار انتشاری آن این است که معمولا حواشی ایجاد شده در منطقه پس از پست های آن ایجاد می شود! به عنوان مثال در جنجال سفر قالیباف که موجب ایجاد حسایت ها و واکنش های زیاد شد ، همه واکنش ها متاثر از انتشار خبر حضور قالیباف به استان با دعوت موحد و همچنین هشتگ "بازگشت عزت" بود تا جایی که سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق مجلس به هر دو موضوع واکنش نشان داد ! بزرگواری هم به ماجرای عزت حمله کرد و هم به صراحت اعلام کرد قالیباف با دعوت روشنفکر به استان می آید!(لازم به توضیح است برنامه حضور قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفرهای وی به چند استان محروم است که قبلا برنامه ریزی شده است و می توان گفت این همه ادعا و جنجال در استان ناشی از ادعاهای ناشیانه و واکنش ها به آن بوده است)
شبکه اجتماعی دردسرساز برای نماینده کهگیلویه!
 
و اما آنچه که باعث حیرت می شود اعلام این ادعا است که این صفحه اینستاگرامی هیچ ارتباطی با موحد ندارد ! در حالی که در توضیح صفحه خلاف این ادعا ثبت شده است و هم اینکه همه حواشی ایجاد شده برای نماینده 4 شهرستان پس از برخی پست های این صفحه اینستاگرامی ایجاد می شود !
حیرت بیشتر زمانی رخ می دهد که در صورت ادعای عدم مدیریت آن توسط تیم وی ، سید محمد موحد و مشاورانش هیچ اقدامی برای انسداد آن نمی کنند و همچنان برای خود و حوزه انتخابیه از طریق این صفحه هزینه های سیاسی ایجاد می کنند!
واقعیت این است که تا اینجای کار سید محمد موحد فضای سیاسی و رسانه ای استان را همانند آخرین دوران حضور خود در مجلس که مربوط به سال ها پیش است تصور می کند و اصلا تلاشی برای به روز شدن نمی کند که این می تواند در سالهای دوم تا چهارم دوره نمایندگی دردسرساز شود !
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار