این انتقادات به صحن مجلس هم کشیده شده است به گونه ای که یکی از نمایندگان مجلس با شعری طنز گونه به سفرهای قالیباف اعتراض کرده است!
کد خبر: ۹۱۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴ 19 November 2020
کرونا ، انتقادات و لغو سفر قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد؟ + فیلم
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خبر سفر رئیس مجلس شورای اسلامی چند روزی است که فضای سیاسی ، رسانه ای و مجازی استان را تحت تاثیر قرار داده است . آنگونه که از خبرها مشخص بود با توجه به حضور دو تیم از کارشناسان پیش سفر در استان ، سفر قالیباف قریب الوقوع اعلام شد .
اما آنچه که در روزهای پایانی هفته از فضای استان و کشور معلوم است به احتمال بسیار زیاد سفر قالیباف در دو روز پایانی هفته منتفی و با توجه به اعلام تعطیلی کامل دو هفته ای کشور از اول هفته آینده به طور کلی فعلا نباید انتظار انجام این سفر را داشت . 
اما چه دلایلی می تواند در لغو احتمالی سفر موثر باشد ؟
بی شک اولین و جدی ترین دلیل لغو احتمالی سفر قالیباف به استان مربوط به شرایط خطرناک کرونایی در کشور است که به نظر می رسد از هفته آینده تعطیلی گسترده ای سراسر کشور را در بر می گیرد لذا تا کنترل شرایط موجود احتمالا سفری به استان وجود نخواهد داشت.
از طرف دیگر سفرهای قبلی قالیباف حساسیت های زیادی را در میان سیاسیون ایجاد کرده است و عده ی زیادی تلاش می کنند که این سفرها پایان پذیرد که عمدتا انگیزه آن ها مربوط به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است که این منتقدان معتقدند سفرهای قالیباف تبلیغاتی و برای حضور در این انتخابات است ! 
این انتقادات به صحن مجلس هم کشیده شده است به گونه ای که یکی از نمایندگان مجلس با شعری طنز گونه به سفرهای قالیباف کنایه زده است! همچنین از عدم حضور نماینده ای از مجلس در ستاد ملی کرونا انتقاد تندی را متوجه رئیس مجلس دانسته است .
یکی دیگر از دلایلی که می تواند منجر به لغو احتمالی سفر قالیباف به استان شود جنجال های نمایندگان ادوار و سیاسیون استان است که برخی سعی در بهره برداری تبلیغاتی از آن داشتند و برخی هم اعتراض کرده و عده ای هم با کنایه با آن برخورد کردند و حتی از قالیباف خواسته اند که به استان نیاید! به گونه ای که برای چندین روز پس از اعلام احتمال سفر ، به طرز عجیبی فضای سیاسی استان در سطح رسانه ها و فضای مجازی محل جنگ و جدل بوده است ! 
به هر جهت آنچه که تاکنون مشهود است سفر قالیباف به احتمال قوی لغو و یا به هفته های آینده موکول خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید سوقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
په عزت چوابی این همه قمپز درکردن چی شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار