نماینده سابق شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به خبر استقرار دفتر وزارت امور خارجه در استان واکنش نشان داد
کد خبر: ۹۱۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 20 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور نماینده سابق شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به خبر استقرار دفتر وزارت امور خارجه در استان واکنش نشان داد و طی پیامی نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم
استقرار دفتر وزارت امورخارجه در استان گامی اساسی در جهت توسعه

پیگیری جناب آقای دکتر کلانتری استاندار محترم در جهت استقرار دفتر وزارت امور خارجه در استان کهگیلویه و بویراحمد، خبر مسرت بخش و امیدوار کننده ای است که در تلاطم این روزهای نفس گیر کرونایی و هیاهوی تبلیغات وسیع رسانه ای، به سمع مردم شریف رسیده است.
بی شک، استان کهگیلویه و بویراحمد با برخورداری از نیروی های انسانی متخصص و متعهدِ ساعی، کارا و پویا در زمینه های گوناگون به اضافه ی منابع خدادادی فراوان در حوزه های مختلف اعم از: نفت، گاز، انرژی، آب فراوان، خاک حاصلخیز، گردشگری، صنایع دستی، معادن، جنگل ها، مراتع وسیع و ... به حق، شایسته ی وجود چنین امکان عظیمی است.
معرفی و به فعلیت درآمدن ظرفیت ها، قابلیت ها، استعدادها و پتانسیل های متعدد و متکثر استان در زمینه های مختلف و تسهیل در حضور مسئولان و نمایندگان کشورهای خارجی به ویژه آنان که در موضوع تولید، اشتغال و توسعه پیشتاز هستند نقطه ی امید، قابل اتکاء و ترسیم چشم انداز روشنی برای آینده ی استان در بحث صادرات، توسعه و مراودات اقتصادی به ویژه برای نسل جوان و آنان که دل در گرو تولید و امورات زیربنایی دارند، می باشد.
اقدام ارزشمند استاندار محترم استان در پیگیری موضوع شایسته ی مراتب تقدیر و سپاسگزاری بوده و تحقق این امر مهم نیازمند پشتکار، پیگیری مجدانه و حمایت همه جانبه می باشد. انتظار میرود با برنامه ریزی مناسب و انجام اقدامات علمی و عملی هرچه سریع تر محقق گردد.
توفیقات روز افزون خدمتگراران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه تحقق آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
عدل هاشمی پور
خادم مردم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار