استاندار کهگیلویه و بویراحمد : از همگان می خواهم تسویه حساب ها را کنار بگذارند و در این دو هفته فقط به فکر سلامت مردم و نجات جان این عزیزان باشند. ( بیایید این دو هفته را نذر حضرت عباس کنید و فقط و فقط و فقط به فکر حفظ سلامت مردم باشید ..‌)
کد خبر: ۹۱۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 21 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران گفت : تشییع و تدفین جنازه بالاتر از ۳۰ نفر ( اعضای درجه ۱ خانواده) ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.مردم استان رعایت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، افزود :  نشر برخی کلیپ ها از مراسمات تشییع جنازه در سطح ملی در این شرایط خاص و وضعیت نامناسب کرونایی باعث خجالت همگان شد.

کلانتری گفت : صمیمانه و به طور ویژه از آیت الله ملک حسینی ( نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری) و آیت الله حسینی ( نماینده ولی فقیه در استان) و ائمه جمعه استان به دلیل کمک ها و پشتیبانی تشکر می کنیم.

وی ادامه داد : از همگان می خواهم تسویه حساب ها را کنار بگذارند و در این دو هفته فقط به فکر سلامت مردم و نجات جان این عزیزان باشند. ( بیایید این دو هفته را نذر حضرت عباس کنید و فقط و فقط و فقط به فکر حفظ سلامت مردم باشید ..‌)

 کلانتری افزود : همه کسانی که در مراسمات عزا و عروسی اجرای برنامه می کنند ( چه مداحی ها و چه نوازندگان) باید دستگیر شوند و برخورد قانونی صورت گیرد.

وی گفت : با ادارات ،سازمان ها و نهادهایی که پروتکل ها را رعایت نکنند بدون شک برخورد قانونی خواهد شد.

متن کامل سخنان استاندار را در فیلم ببینید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار