فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 22 November 2020
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور دیلم به گچساران تور ایست و بازرسی دائر کردند.
وي افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به 3 دستگاه خودروي سواري و يک دستگاه کامیون ایسوزو که به صورت کاروانی حرکت می کردند مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:مأموران در بازرسی از این خودروها 50دستگاه مانيتور،50دستگاه پايه مانيتور،2 دستگاه ماشين لباسشويي تمام اتوماتيک ،2دستگاه ماشين ظرفشويي،15 دستگاه انواع لوازم خانگي،100بسته ژيلت و150عدد انواع موادخوراکي وبهداشتي قاچاق کشف و ضبط کردند.
مصطفایی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا های کشف شده را 6 میلیارد ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: 4 نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار