ساعاتی پیش دیوار قبرستان چرام که با مصوبه شورای سلامت توسط شهرداری چرام افزایش ارتفاع داشت توسط عده ای ناشناس تخریب شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 24 November 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از رسانه های محلی ؛دو روز پیش بود که در جلسه شورای سلامت شهرستان چرام مصوبه افزایش ارتفاع دیوار قبرستان چرام توسط دادستان پیگیری شد و شهردار چرام قول داد که مصالح آماده است و به زودی کار را شروع می کنیم.
مصوبه افزایش ارتفاع دیوار قبرستان چرام به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا در ازدحام جمعیت مراسمات که به یک ماه پیش برمی‌گردد و شهرداری چرام به عنوان متولی آرامستان وعده داده بود که به این مصوبه عمل کند.
شهرداری چرام امروز عملیات اجرایی افزایش ارتفاع دیوار قبرستان چرام را شروع کرد و بخش زیادی از آن را انجام دادند اما ساعاتی پیش خبررسید که دیوار و عملیات اجرایی که انجام شده بود تخریب شد.
این اقدام ناشایست که عاملین آن هنوز مشخص نشده ضمن اینکه تخریب اموال عمومی می باشد ؛اقدام علیه سلامتی شهروندان چرام و‌دهن کجی به مصوبات شورای سلامت و تامین شهرستان چرام می باشد.
دادستان شهرستان چرام که به صورت ویژه جهت سلامتی شهروندان و جلوگیری از اجتماع افراد در این شرایط کرونایی پیگیر افزایش ارتفاع دیوار قبرستان چرام بود به عنوان مدعی العموم پیگیر عامل یا عاملین این اقدام عجیب و ضد سلامت شهروندان چرام باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار