کد خبر: ۹۱۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹ 24 November 2020

 


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه شنبه ،برای چندمین بار از روند اجرای طرح جامع هوشمند محدودیت‌ ها در بازار یاسوج بازدید کرد.

مدیرکل تعزیرات  استان استاندار را در این بازدید همراهی کرد.

کلانتری از عملکرد عوامل اجرای این طرح و نظارت ها و بازرسی های تعزیرات حکومتی استان،صمت، نهادهای حمایتی و امنیتی، کادر بهداشت،دستگاه های اجرائی،نیروی انتظامی، نیروهای بسیج و همراهی و صبر و حوصله مردم تقدیر کرد.

وی در خصوص نظارت بر محدودیت‌های این حوزه، گفت: مردم استان همراهی خوبی با اجرای محدودیت‌های اعمال شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتند که این اقدام ستودنی است.

کلانتری همراهی اصناف، کسبه و بازاریان استان  نیز در تعطیلی واحدهای خود و توجه ویژه به اعمال محدودیت‌ها قابل تقدیر است، عنوان کرد.

وی از مردم استان خواست تا پایان طرح در مدت زمان ۲ هفته تعیین شده، همراهی و مشارکت خود را با ستاد مقابله با کرونا در اجرای محدودیت‌ها داشته باشند تا هر چه سریعتر با کاهش روند شیوع بیماری، محدودیت‌ها نیز برداشته شود.

مقام ارشد اجرائی استان، تاکید کرد: امید است که مردم در این ۱۵ روز علی رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی، همراهی بیشتری داشته باشند.

کلانتری همراهی و مشارکت مردم در این طرح را مهم ترین عامل موفقیت کاهش ابتلا و قطع زنجیره ویروس کرونا دانست و گفت: تاکنون مردم جای جای استان به خوبی از این طرح استقبال کردند و این طرح با قوت در حال اجراست و باید از تک تک مردم استان تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار