همه ادارات خدمات رسان ستاد بحران شهرستان چرام باید در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 26 November 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرام در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی و وزارت کشور همه ادارات خدمات رسان ستاد بحران شهرستان چرام باید در آماده باش کامل باشند.

خادمی افزود: همه مدیران و زیر مجموعه دستگاه‌های خدمات رسان باید تدابیر لازم را انجام دهند تا شاهد حادثه یا بحرانی نباشیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید تا قبل از شروع بارش ها، بحث بازدید از جاده‌های اصلی، بازگشایی پل ها، ایجاد کانال‌های انحرافی برای تغییر مسیر سیلاب‌های احتمالی را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: همه نیرو‌ها و تجهیزات برای بازبودن جاده‌های اصلی به خصوص محور ارتباطی چرام به یاسوج از محور جوخانه باید در حالت آماده باش کا مل باشند.

خادمی افزود: اصلاح سرشاخه‌های درختان در مسیر انتقال خطوط برق، تعویض پایه‌های خطوط برق و توزیع نفت سفید برای جامعه هدف باید در صورت نیاز انجام شود.
وی گفت: اعضای ستاد بحران شهرستان چرام، باید همه مصوبات این ستاد را با جدیت پیگیری و اجرا کنند و اقدامات لازم را با لحاظ زمان تعیین شده انجام دهند تا در شرایط ویژه و بحرانی مشکلی پیش نیاید.
خادمی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مسافرت‌های غیر ضروری و از حضور در کنار مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌ها پرهیز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار