معاون فرماندار شهرستان چرام بر آمادگی همه دستگاه‌ها جهت مقابله با بحران‌های احتمالی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 27 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرتیپ خادمی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چرام، مدیریت بحران را شامل پیش بینی و پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی عنوان و اظهار کرد: کلیه دستگاه ها باید در مواقع بحران همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام مدیران در مقابل بحران مسئولیت دارند گفت: با توجه به اعلام هواشناسی در روزهای شنبه تا دوشنبه باید همه ادارات آمادگی کامل داشته باشند.

خادمی افزود: زمانی توانمندی های یک مدیر آشکار میشود که با حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببرد.

معاون فرماندار چرام با بیان اینکه مدیران شهرستان در آتش سوزی های تابستان همکاری خوبی داشتند گفت: با هماهنگی بخشداران و منابع طبیعی به طریقی از این دستگاهها تقدیر خواهد شد ضمن اینکه طبق قانون اگر مدیری در مواقع بحران از کار شانه خالی کند فرماندار میتواند با مدیر مربوطه برخورد قانونی داشته باشد.

وی عنوان کرد: ما در مقابل مردم و خون شهدا بدهکار هستیم، هر مدیر در حوزه کاری خود باید همکاری لازم را داشته باشد و در جاهایی که نیاز باشد میتوان از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شود، فرمانداری آمادگی لازم جهت ثبت و صدور پروانه سازمانهای مردم نهاد در همه زمینه ها و بخصوص مدیریت بحران را دارد زیرا معتقدم هرجایی به جوانان اعتماد کردیم موفق شدیم.

خادمی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان لیست کشیک خود را به فرمانداری ارسال و کلیه دستگاهها در این ایام با تمام امکانات و ماشین الات در آمادگی کامل حضور داشته باشند تا در صورت هرگونه حوادث غیرمترقبه اقدام لازم و فوری انجام شود.

به گزارش ایسنا، خادمی گفت: طبق قانون هر مدیرکلی که قصد سفر به شهرستان را دارد وظیفه مدیر دستگاه مربوطه است که با فرماندار شهرستان و بخشدار منطقه هماهنگی لازم را داشته باشد و در خصوص حضور مدیران کل در شهرستان باید مدیران شهرستانی تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوان از ظرفیت حضور مدیران کل بیشتر استفاده شود.


معاون فرماندار چرام تصریح کرد: دولت تدبیر و امید خدمات چشمگیری بخصوص در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته داشته که لازم است مدیران شهرستان خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار