ساعتی قبل یک خودروی سواری پراید در مسیر روستای بنه علیاری با پنج سرنشین در سیلاب گرفتار میشوند و خودرو به دره سقوط کرد.
کد خبر: ۹۲۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 29 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ در پی بارندگی امروز و طغیان دره های فصلی، ساعات قبل در منطقه ی موگرمون از توابع لنده یک خانواده پنج نفره با یک دستگاه پراید به دره سقوط کردند. سقوطی که این‌بار با خوش شانسی همراه بود و خدا کمک میکند تا شاهد مرگ اعضای این خانواده نباشیم.

بنابراین گزارش حال عمومی سرنشینان خوب گزارش شده اما خودروی این خانواده دچار خسارات زیادی شد.

تا اینجای این گزارش شاید تصور این باشد که وقوع چنین حوادثی در این موقع از سال دور ار انتظار نیست اما نکته ی قابل تامل اینجاست پیش از این در سالهای گذشته در منطقه موگرمون بارها شاهد چنین حوادثی بودیم و بسیاری خانواده ها شاهد مرگ عزیزان خود بودند.

حوادث ناگواری که باعث شد در یکی دو سال گذشته بنیاد علوی نگاه ویژه به این منطقه کند و در راستای احداث چندین پل کوچک و بزرگ این بنیاد با اداره راه تفاهم نامه همکاری امضا کند.

براساس آنچه در رسانه ها اعلام شد با هدف تکمیل پل های نیمه کاره و احداث چند پل جدید (کوچک) در این منطقه، بنیاد علوی با تعهد ۱۰۰ درصدی متعهد شد کمک کار اداره راه شود ولی با گذشت مدت زیادی متاسفانه فقط میبینیم که بخشی از یک پل نیمه کاره در منطقه سرتنگ آزادی کار میشود تا جای سوال باشد با اینکه تامین منابع مالی از جای دیگر صورت میگیرد برخی ادارات در حتی در کار اجرایی گیر دارند!

با این تفاسیر جای سوال است چرا با اینکه اعتبار صد درصدی چندین پروژه از سوی نهادی دیگر با هدف کمک و تسریع در خدمات رسانی به مناطق محروم ممکن میشود ولی اراده ای برای کار وجود ندارد!؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار