با حضور به موقع گشت رضویون بسیج،
با حضور به موقع گشت های رضویون بسیج، سارقان احشام در روستای مالشیخ ناکام ماندند.
کد خبر: ۹۲۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 30 November 2020
به گزارش تابناک کهیگلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار روح الله ویسی با اشاره به اهمیت امینت اقشار مختلف مردم در سطح روستا‌ها و شهر گفت: ایجاد گشت‌های رضویون در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهر و روستا‌ها یکی از مهمترین اقداماتی بود که در راستای افزایش امنیت فراگیر در جامعه صورت گرفته است که اقدامات این گشت‌ها در حفاظت و حراست از جان و مال مردم تا کنون باعث رضایت مندی اقشار مختلف جامعه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده افزود: ساعت ۳بامداد دیشب با وجود بارندگی در سطح شهرستان لنده، یک فقره سرقت احشام در سطح روستای مالشخ در حال انجام بود که با صدای صاحب خانه و حضور گشت رضویون، احشام به صاحب آنها تحویل داده شد ولی سارقان با استفاده از تاریکی شب فرار کردند.
 
وی تاکیدکرد: این اقدام به موقع و حضور موثر گشت شبانه پایگاه مقاومت شهید عوضپور مالشیخ باعث شد تا  مردم روستای مالشیخ با حضور در مقابل پایگاه مقاومت، از تلاش و زحمات عزیزان بسیجی قدردانی و تشکر کنند.

ویسی گفت: گشت‌های رضویون در سطح شهر لنده در قالب تیم‌های مختلف تمام مناطق شهری لنده را نیز شبانه پوشش می‌دهند که باعث امنیت فراگیر در سطح شهر نیز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار