فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 30 November 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و همچنین به منظور پیشگیری و مقابله با جرائم و پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن شهرداری از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.
وی افزود: در اجرای این طرح ۲۰ واحد صنفی متخلف پر ریسک که بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکردند و از دستورات شورای مرکزی کرونا در سطح شهرستان سرپیچی نمودند پلمپ شدند.
موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح به ۵۵۰ واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم تعطیلی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رفع مشکلات و عیوب موجود طی زمان مشخص نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می‌تواند به سرعت، مرگ فرد مبتلا را رقم بزند، از تمامی شهروندان و اصناف متخلف می خواهیم هشدار های لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار