با حکم ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ، ریاست بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب شد .
کد خبر: ۹۲۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 01 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر سعید جاودان سیرت به عنوان رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب شد .
در این حکم آمده است :
جناب آقای سعید جاودان سیرت ، متخصص محترم بیماری های عفونی 
با سلام و احترام 
نظر به تعهد ، شایستگی و همچنین رضایت از نحوه عملکرد جنابعالی و پیرو ابلاغ 9284/23/ پ مورخ 1398/5/2 ، بدینوسیله ابلاغ شما از سرپرستی به " ریاست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل " تبدیل می گردد . 
امید است با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امور محوله در راستای نیل به اهداف نظام سلامت و دولت تدبیر و امید گام بردارید . توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.
دکتر پرویز یزدانپناه 
رئیس دانشگاه
لازم به توضیح است دکتر سعید جاودان سیرت طی مدت حضور خود در راس بیمارستان شهید جلیل (بیمارستان معین کرونای استان ) به عنوان سرپرست مشغول به کار بود که با حکم جدید وی به عنوان ریاست این بیمارستان منصوب می شود .
همچنین رضایت مندی بیماران کرونایی مراجعه کننده به این بیمارستان خوب بوده است و کمترین شکایات از نوع عملکرد کادر این بیمارستان وجود داشته است هر چند برخی کمبودها از جمله نوسان های مربوط به تامین اکسیژن در بیمارستان در این مدت موجب اشکالاتی در عملکرد شده بود که خوشبختانه با تلاش های دانشگاه علوم پزشکی این مشکل حل شد.
یکی از مشکلات مهم در دانشگاه علوم پزشکی استان و دستگاه های زیر مجموعه در زمان مدیریت دکتر یزدانپناه سرپرستی خود رئیس دانشگاه و دیگر مدیران و معاونین وی بوده است که پس از تایید حکم دکتر یزدانپناه ، وی حکم اکثریت معاونین و مدیران را از سرپرستی به ریاست یا معاونت تغییر داد که با ابلاغ حکم جدید ، یکی از مهمترین و حساس ترین مناصب زیر مجموعه این دانشگاه از بلاتکلیفی خارج شد.
رئیس بیمارستان شهید جلیل منصوب شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار