استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: امسال ۲۸۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات روستایی صورت گرفت که ۱۰۰ درصد جذب شد و ۳۰ میلیارد تومان نیز علاوه بر آن به استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 02 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: اشتغال و تثبیت جمعیت در روستا یکی از ابزار توسعه در استان و کشور بوده و کسانی که به شهر مراجعه کرده اند، علاقمند به بازگشت به روستا هستند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید راهکارهای مناسب اندیشیده شده و در راستای طرح توسعه روستایی در نظر گرفته شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: بنیادهای متعددی علاوه بر دولت در بخش های روستایی فعالیت های اشتغالزایی را آغاز کرده اند که بنیاد مستضعفان ، بنیاد علوی و بنیاد برکت از جمله مهم ترین آنهاست.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: امسال ۲۸۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات روستایی صورت گرفت که ۱۰۰ درصد جذب شد و ۳۰ میلیارد تومان نیز علاوه بر آن به استان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: جذب این اعتبارات باعث شد استان ایلام رتبه برتر را در کشور کسب کند.

استاندار ایلام تاکید کرد: بنیاد مستضعفان در شهرستان های ملکشاهی و هلیلان کارهای خوبی با تشکیل تشکل های مردمی و کمک بلاعوض بنیاد و کمک تسهیلات بانک سینا آغاز کرده که نویدبخش آینده روشن این مناطق است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: با همت دولت زیرساخت های عمرانی بیشتر روستاهای استان در زمینه آب ، برق ، گاز و جاده انجام شده که در تسهیل امر تولید استان موثر است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار