مدیر کل روابط عمومی استانداری
تقوی : همه روابط عمومی های ادارات و دستگاه های استان موظف هستند با کمیته آموزش و اطلاع رسانی طرح شهید سلیمانی همکاری کنند .
کد خبر: ۹۲۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 03 December 2020

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : بحث اطلاع رسانی در روند اموزش عمومی تقدم پیدا می کند ضمن اینکه پایه و اساس اطلاع رسانی ، تولید خبر است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد تقوی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی عمومی در طرح شهید سلیمانی ، افزود : یکی از ظرفیت های ما در امر اطلاع رسانی ، شورای روابط عمومی های استان است که دارای 168 عضو است .
عضو کمیته آموزش طرح شهید سلیمانی گفت : برخی از اعضای این گروه در فضاهای متعدد مجازی فعالیت دارند که می توانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم .
تقوی دیگر ظرفیت مهم در حوزه اطلاع رسانی به خصوص تهیه و انتشار خبر را رسانه های متعدد استان دانست و گفت : در روز خبرنگار امسال از حدود 250 خبرنگار از همه شهرستان های استان تجلیل شد .
وی افزود : به جرائت می توان گفت " تقریبا در هیچ کجای استان حتی دورافتاده ترین مناطق هم بدون خبرنگار نیستیم " که می توان با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت به نحو مطلوب برای موفقیت اجرای طرح شهید سلیمانی استفاده کرد.
عضو کمیته آموزش و اطلاع رسانی طرح شهید سلیمانی ادامه داد : گروه های مجازی با عضویت مدیران استان از دیگر ظرفیت های اطلاع رسانی در استان است که می توان این ظرفیت را در جهت اطلاع رسانی سریعتر بکار گرفت.
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : ۶۸۰ دهیار در کل استان داریم که با توجه به دغدغه مسئولین در خصوص چگونگی اطلاع رسانی در این مناطق می توان از ظرفیت این دهیاران در اجرای طرح نسبت به اطلاع رسانی در دورترین نقاط استان بهره برد.
تقوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : تاکنون جلسات متعددی در خصوص مقابله با کرونا در حوزه استانداری به ریاست استاندار و حضور اعضای این ستاد برگزار شده است.
وی افزود : از زمان شروع به کار ستاد استانی مقابله با کرونا بین 15 تا 20 هزار خبر مخابره کرده ایم.
تقوی ادامه داد : در حالی که در دیگر نقاط کشور شاید حداکثر دو تا سه خبرگزاری ستاد استانی مقابله با کرونا را پوشش می دهند اما ما برای هر جلسه حداقل از ۱۵ خبرنگار برای پوشش جلسات ستاد مقابله با کرونا دعوت می کنیم .
وی به برخی حواشی پیرامون رسانه ها هم اشاره کرد و گفت : از مدیران انتظار داریم نسبت به نقد برخی رسانه ها خیلی سختگیر نباشند چرا که بخشی از کار رسانه نقد است هر چند می پذیریم که برخی رسانه ها متاسفانه نقد نمی کنند و تخریب می کنند که انتظار می رود این معدود رسانه ها هم در شیوه کار خود تجدید نظر کنند.
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت : همه روابط عمومی های ادارات و دستگاه های استان موظف هستند با کمیته آموزش و اطلاع رسانی طرح شهید سلیمانی همکاری کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار