معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فرماندار گچساران به دلیل عدم گزارش‌دهی سرقت خط لوله گچساران انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 03 December 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احد جمالی در نشست پیشگیری از سرقت گفت: بحثی که تحت شعاع مسائل امنیتی است موضوع سرقت است و در هفته‌های اخیر سرقت از کامیون‌داران به صورت گسترده در سطح کشور و حتی فراتر از مطرح شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این کار وهن است، گفت: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده دو اکیپ دستگیر شدند و اشد مجازات برای سارقان کامیون‌ها در جاده‌های استان اعمال می‌شود.
وی با بیان اینکه کمیسیون مشترکی بین استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس در خصوص اقدامات به منظور پیشگیری از سرقت کامیونداران انجام شود گفت: فرماندار بویراحمد نشست مشترکی با فرماندار شهرستان رستم داشته باشد و نتیجه آن را اعلام کند.
این مسئول در خصوص اخبار منتشر شده از سرقت ۵ کیلومتر خط لوله نفت در گچساران خطاب به مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گفت: فرماندار گچساران این موضوع را گزارش داده است؟
وی بعد از پاسخ منفی مدیرکل امنیتی مبنی بر عدم گزارش این حادثه توسط فرماندار افزود: متاسفم.فرماندار چه چیزی به غیر از این مورد مهم را می‌خواهد گزارش دهد؟ از او بخواهید در این زمینه پاسخگو باشد.
جمالی به موضوع پروژه تامین اجتماعی که در وسط شهر چهره زشتی به یاسوج داده اشاره‌ای داشت و ادامه داد: فکر می‌کردم اختلاف در پروژه تامین اجتماعی مورد جدیدی است اما اختلافات در این پروژه کهنه و قدیمی است.
به نقل از فارس معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه برخی موارد اختلاف در این استان به چند دهه باز می‌گردد مسئله پروژه تامین اجتماعی پیچیده و قدیمی شده حتی به تهران هم رسیده که تقاضا می‌کنیم دستگاه قضا به این پروژه ورود کرده و تعیین تکلیف کند.
وی با بیان اینکه بیشتر سرقت‌ها، سرقت از درون خودروها است، گفت: رسانه‌ها فرهنگ‌سازی کنند که مردم بیشتر مراقب اموالشان باشند، ضمن اینکه تقاضا می‌کنیم شهرداری زمین‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به پارکینگ را دارند مشخص کند.
گفتنی است معاون سیاسی استاندار در خصوص سرقت لوله‌های نفت گچساران به خبرنگار فارس گفت: این موضوع به صورت کامل بررسی و نتایج آن از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار