هشتمین برنامه ارتباط تلفنی مردمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و مسئولین (سامد) و تلفن ۱۱۱ برقرار شد.
کد خبر: ۹۲۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱ 04 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری از طریق شبکه سامد با گوش دادن به درخواست ها مردمی از جای جای استان ، این شبکه را آسانترین و کم هزینه ترین راه برای بیان مشکلات، پیگیری و رفع آنها بدون حضور و مراجعه به خصوص در شرایط کرونایی اعلام کرد.
استاندار با بیان اینکه، بهترین لحظات کاری زمانی است که بتوانیم مشکلی از مردم را برطرف سازیم، افزود: پرداختن به امور مردم و خدمت به نیازمندان توفیق و نعمتی است که حد و مرزی ندارد و یک وظیفه قانونی، شرعی و وظیفه ای است که بر گردن ماست.
در این ارتباط مردمی دو ساعتها استاندار کهگیلویه و بویراحمد پای درد دل مردم استان نشست و بیش از ۴۰ مطالبه و درخواست مردمی در حوزه های مختلف را پاسخ داد.
کلانتری افزود: همه درخواست‌ها یادداشت و از طریق همین سامانه و ارتباط مستقیم با مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان،سازمانها در میان گذاشته خواهد شد و همه مدیران موظف به حل مشکلات مردم هستند.
وی تصریح کرد: براین باوریم که بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) خدمت به مردم و افراد جامعه، گره گشایی و برداشتن باری از دوش دیگران توفیقی بزرگ و الهی است.
کلانتری تصریح کرد: امروز تعدادی از عزیزان از همه شهرستان های مختلف،بخشها و حتی روستاها از طریق این شبکه درخواست هایی داشتند و مشکلات خود را مطرح کردند که حدود ۹۰ درصد آنها قابل حل است.
استاندار بیان کرد: موضوعات مطرح شده بخشی عمومی و برخی هم شخصی بود و در خصوص طرح های اقتصادی، اشتغال و تولیدی، تسهیلات و وثیقه بانکی، مشکلات اداری، بهداشتی و درمانی بودند.
وی یادآورشد: همه این درخواست ها در سامانه ثبت شده است و از طریق دستگاه اجرایی مربوطه پیگیری و نتیجه از طریق همان شماره تلفنی که تماس گرفتند به آنها اعلام خواهد شد.
استاندار از زحمات حوزه دفتر مديريت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری که زمینه این ارتباط را برقرار کردند و مدام از طریق شبکه سامد جوابگوی درخواست های مردم هستند تقدیر و تشکر کرد.
کلانتری با اشاره به آداب خدمت رسانی گفت: توجه به شخصیت، حیثیت، عزت نفس و آبروی افراد و ارباب رجوع در امر خدمت رسانی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید مورد توجه ویژه باشد.
کلانتری در پایان از صدا و سیما و رسانه های استان که به انعکاس مسائل استان و بررسی و بیام مشکلات مردم می پردازند تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار