فرماندار شهرستان قشم گفت: ۴۰ باب واحد صنفی در شهرستان قشم به دلیل رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شد.
کد خبر: ۹۲۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 05 December 2020

علیرضا نصری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای آذر تاکنون در طرح بازرسی مستمر شهرستان قشم، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و اداری توسط محافظان سلامت بازدید و نظارت شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد یکهزار و ۹۳۰ بازدید از واحدهای تجاری، بازرگانی و خدمات و ۵۷۰ بازدید از دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی و مسجدهایی این شهرستان صورت گرفت.

فرماندار قشم تصریح کرد: در این مدت برای ۵۳ واحد صنفی اخطار ۴۸ ساعته کتبی صادر و چهار مراسم عروسی نیز لغو شد.

وی افزود: بازرسی‌ها با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج، شهرداری و دهیاری‌ها، نیروی انتظامی، اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، هلال احمر و تعزیرات در سطح شهرستان قشم همچنان انجام می‌شود.

نصری ادامه داد: تمام اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی محدودیت‌های ابلاغی را رعایت کرده‌اند و این آمار در واحدهای صنفی حدود ۹۵ درصد است.

وی افزود: اعمال محدودیت تردد در ورودی شهرهای جزیره قشم به طور کامل انجام شده است و در مبادی ورودی سه‌گانه شهرستان شامل اسکله‌ شهید ذاکری، بندر لافت و فرودگاه از ورود افراد مشکوک به بیماری جلوگیری می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار