در پی استفاده از اسلحه و تیراندازی در مراسمات اخیر لنده ۵ نفر از عاملان تیر اندازی با هماهنگی دستگاه قضائی دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۲۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 05 December 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ رسم و سنتی که در سال های اخیر در نقاط مختلف استان ما و بسیاری از مناطق همجوار یک معضل تبدیل شده ، استفاده از سلاح و تیراندازی در مراسمات شادی و عزاداری است که منجر به بروز اتفاقات تلخی در این مراسمات شده است .
تیراندازی در مراسمات با توجه به اتفاقات تلخی که در سالیان اخیر رخ داده است نه تنها از یک رسم و حتی سرگرمی فاصله گرفته بلکه امنیت روانی مردم را هدف گرفته است .
پدیده ای که با تلفات انسانی بسیار اکنون به یک معضل اجتماعی تبدیل شد و می طلبد آحاد جامعه (ریش سفیدان و معتمدین، نخبگان و فرهنگیان و....) و مهمتر از همه رسانه ها برای برچیده شده آن کمک کار دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی باشند.
سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده منطقه انتظامی لنده  در این راستا خبر داد؛ در پی استفاده از اسلحه و تیراندازی افرادی در مراسمات اخیر در شهرستان لنده ۵ نفر از عاملان تیر اندازی با هماهنگی دستگاه قضائی دستگیر شدند.
دستگیری 5 عامل تیراندازی  و  یک خواننده محلی در لنده

سرگرد فرزین جمشیدی اظهار کرد: در پی استفاده از اسلحه و تیراندازی در مراسمات اخیر شهرستان لنده ۵ نفر از عاملان با هماهنگی دستگاه قضائی دستگیر شدند. 

سرگرد جمشیدی افزود: به دلیل جلوگیری از برگزاری مراسم و عدم تجمع افراد در وضعیت خطرناک بیماری کرونا در این شهرستان یک خواننده محلی دیشب در مراسم عروسی دستگیر شد. 

وی گفت: با هر گونه تخلف در رابطه با برگزاری مجالس و تیراندازی در مراسمات و همچنین تمامی افراد هنجارشکن که با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازند طبق قانون برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار