عده‌ای در این میان با توپ و تشر سعی می‌کنند بازاریان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد را مقابل هم قرار دهند باز هم تاکید می‌کنیم تعطیلی بازار مصوبه ستاد ملی کرونا است نه حسین کلانتری.
کد خبر: ۹۲۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 06 December 2020

تلاش برای تقابل بازاریان و استاندار !

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نسیم راوند فعال اجتماعی و رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی به ادامه تعطیلی یک هفته‌ای برخی صنوف بویراحمد و انتقادها از استاندار‌ کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشته و آورده؛ تعطیلی صنوف بویراحمد به دلیل ادامه وضعیت قرمز شهرستان مصوبه ستاد ملی کرونا است و همه موظف به تمکین از این مصوبه هستیم.

تب کرونا در بویراحمد به مانند ۶۴ شهر و شهرستان دیگر کشور آنطور که باید و شاید فروکش نکرده و برای اینکه شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم باید آنچه ستاد ملی کرونا اتخاذ کرده سرلوحه قرار دهیم.

ادامه محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها تدابیر این ستاد برای مناطق قرمز به ویژه بویراحمد است و بازاریان و صنوفی که در تعطیلی‌های کرونا همواره یار و یاور ستاد استانی بودند مدت یک هفته دیگر هم باید کسب و کار خود را باز نکنند تا از این شرایط به سلامت عبور کنیم.

اما عده‌ای در این میان با توپ و تشر سعی می‌کنند بازاریان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد را مقابل هم قرار دهند باز هم تاکید می‌کنیم تعطیلی بازار مصوبه ستاد ملی کرونا است نه حسین کلانتری که او را سیبل قرار داده و هر چه می‌خواهید به زبان می‌آورید در این شرایط جان همشهریان واجب‌تر از نانی است که به قیمت جان به دست بیاید.

گفته‌اید اصناف همیشه در همه بحران‌ها و مسائل و مشکلات حامی بوده و حمایت کرده‌اند توصیه می‌کنیم در این بحرانی که نه تنها کهگیلویه و بویراحمد بلکه جهان را درگیر کرده باز هم همراه باشید و کمک کنید.

یاسوج کلان شهر نیست اما کرونا کلان شهر و غیر کلان شهر نمی‌داند و نمی‌شناسد این ویروس منحوس تاکنون جان ۳۹۹ کهگیلویه و بویراحمدی را گرفته است، تخت‌های بیمارستانی پر هستند و این شرایط برای استانی که امکانات کافی در اختیار ندارد یعنی فاجعه!اگر غفلت کنیم بازهم عزیزان بیشتری از دست خواهیم داد.

به کسانی که در این شرایط و بحران به فکر تقابل هستند توصیه می‌کنیم سراغی از بیمارستان‌ها و تخت‌های آی‌.سی.یو، تشییع جنازه‌های کرونایی و حال کادر درمان بگیرند آنگاه دست به قلم برده و در خصوص ادامه تعطیلی‌ اصناف مسئولان خصوصا استاندار را به باد انتقاد بگیرند.

توصیه می‌کنیم بیاید و در این شرایط باز هم دست به دست هم بدهید طبق اخبار و اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی این روزها روند بستری و موارد مثبت کرونا سیر کاهشی به خود گرفته و این بدون شک نتیجه همین تعطیلی‌ها و اعمال محدودیت‌ها است.

در اوایل شیوع این ویروس منحوس می‌خواستیم او را شکست دهیم اما کرونا چغرتر از آن است که بخواهد شکست بخورد و حالا باید تلاش کرده این حریف ناشناخته را کنترل کنیم و این نیازمند همکاری همه از جمله صنوف و عزیزان بازاری است که علی‌رغم همه سختی‌ها و تنگناهای مالی و اقتصادی باز هم مصلحت را به منفعت ترجیح داده‌اند.

اما در آخر نکاتی در مورد استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده است؛ مسوولان در نظام جمهوری اسلامی از جمله کلانتری از جنس همین مردم هستند دلسوز و همراه و اگر بخواهیم درست و دقیق بنگریم از ابتدای شیوع این ویروس جانانه در خط مقدم مبارزه ایستاد و همچنان هم ایستاده است.

همانطور هم که کلانتری در نشست ستاد کرونای روز پنج‌شنبه گفت محدودیت‌ها فقط مختص استان و شهرستان بویراحمد نیست، کرونا باعث شده بسیاری از کشورها دست به تعطیلی بزنند از طرفی استاندار اختیار قانونی ندارد که بخواهد به دلخواه خود به برخی اجازه کسب و کار بدهد و به برخی‌ها ندهد.

اصناف و بازاریان می‌دانند تصمیمات و محدودیت‌های کنونی برای خروج از بحران کرونا است و از سر ناچاری و اضطرار اعمال شده این مدت ۶ روز را همکاری و تحمل کنند تا به یاری خدا به شرایط بهتری برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار