توئیتی های کهگیلویه و بویراحمدی ها
جدیدترین توئیت های سیاسون استان به چند مورد بر می گردد از جمله موحد که پس از تعدادی توئیت در موضوعات مختلف اخیرا در توئیتی اعلام کرده که از طریق فضای مجازی به میان دانشجویان بسیجی می رود.
کد خبر: ۹۲۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 07 December 2020
برخی چهره های فرهنگی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد از جمله کاربران فضای توئیتر هستند که البته برخی مانند سید محمد موحد گاه و بی گاه در این فضا فعالیت می کنند و برخی مانند سید علی محمد بزرگواری تقریبا همه مواضع خود در بیشتر موضوعات روز را توئیت می زند اما هستند برخی چهره های فرهنگی مانند اسماعیل آذری نژاد معروف به روحانی قصه گو که مدتی است به یک کاربر ویژه در فضای توئیتر مطرح است!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جدیدترین توئیت های سیاسون استان به چند مورد بر می گردد از جمله موحد که پس از تعدادی توئیت در موضوعات مختلف اخیرا در توئیتی اعلام کرده که از طریق فضای مجازی به میان دانشجویان بسیجی می رود.
موحد توئیت زد 
سید محمد موحد طی توئیتی اعلام کرد "باعث افتخار است در پائیزی سرد نشستی مجازی ، صمیمانه و گرم با دانشجویان عزیز خواهیم داشت و روزشان را گرامی می داریم."
البته جزئیات این برنامه به درستی اعلام نشده است و فقط در فضای توئیتر این موضوع به صورت نامفهوم از نظر زمانی منتشر شده است که این فضا هم چندان مورد استقبال نیست و تنها یک نفر در پاسخ به این توئیت اعلام کرده است که از این اقدام موحد تشکر می کند! ولی چندان تبلیغی برای حضور گسترده تر دانشجویان در این نشست صورت نگرفته است !
موحد توئیت زد / یک روحانی از امام جماعتی مسجد انصراف داد
قوانین مجلس نه در دولت احمدی نژاد نه دولت روحانی ضمانت اجرایی ندارد!
بزرگواری که به پای ثابت توئیتر تبدیل شده است و تقریبا در همه موضوعات سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی اقدام به انتشار توئیت می کند در یکی از توئیت های خود به موضوع عدم پایبندی دولت به اجرای قوانین مصوب مجلس اشاره می کند و توضیح می دهد که این قوانین ضمانت اجرایی ندارد !
در توئیت بزرگواری آمده است ""قانون مصوب مجلس وقتی به قانون تبدیل می شود که #ضمانت اجرایی داشته باشد وقتی شخص رئیس جمهور خود را موظف به ابلاغ مصوبه مجلس نداند مجلسیان نباید به اجرایی شدن مصوبه خود امیدوار باشند و شعار زده عمل کنند مراجعه کنید به مصوبات فراوانی که در دولت #احمدی نژاد اجرایی نشده است"
موحد توئیت زد / یک روحانی از امام جماعتی مسجد انصراف داد
بیش از این در مدح برجام مدیحه سرایی نکنید!
اما بزرگواری در توئیتی دیگر به مواضع اخیر وزیر امور خارجه آلمان اشاره کرده و نوشته است :"به تعبیر #علی(ع) مرد جنگجو هميشه بيدار و هوشيار است و هر كه از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت اظهار نظر سخیفانه وزیر خارجه #نئونازی آلمان که دستشان به خون مظلومان یمن آغشته است باید شما برجامیان را از خواب غفلت بیدار کند و بیش از این در مدح برجام مدیحه سرایی نکنید ".
موحد توئیت زد / یک روحانی از امام جماعتی مسجد انصراف داد
یک روحانی از امام جماعتی مسجد انصراف داد
اسماعیل آذری معروف به روحانی قصه گو که بیشتر وقت خود را صرف آموزش به کودکان مناطق روستایی کرده است در واکنش به بستن درب مسجد بر روی کودکان گفته از امام جماعتی مجلس منصرف می شود!
اسماعیل آذری با انتشار تصویری توئیت زده است " امروز در سرما بچه ها را راه ندادند در مسجد قصه بخوانند،جالب اینکه هیچ کس در آن نماز نمی خواند می گویند فرش ها را نجس می کنند. مسجد اگر مکانی برای رشد کودکان نباشد من در آن نماز نمی خوانم
امام جماعت دو مسجد بودم،بزرگسالان رفتار خوبی با کودکان نداشتند،امام جماعتی را به لقایش بخشیدم"!
موحد توئیت زد / یک روحانی از امام جماعتی مسجد انصراف داد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار