رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرهنگ خوشوقت : نداشتن پلاک یا گواهینامه مانعی برای ترخیص موتور سیکلت توقیفی نیست، و افراد می‌توانند با استفاده از این طرح موتور سیکلت توقیفی خود را آزاد کنند.
کد خبر: ۹۲۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 07 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از ۱۷ آبان ماه سال جاری به مدت دو ماه با شرایط ویژه اجرا می‌شود.

اسماعیل خوش‌وقت در تشریح شرایط طرح ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی افزود: تعداد زیادی از موتور سیکلت‌ها در پارکینگ‌ها توقیف و متمرکز هستند، و مالکان به دلیل هزینه‌ها و موانع رغبتی برای ترخیص نداشته‌اند، پلیس راهنمایی و رانندگی برای حفاظت از اموال مردم طرح ترخیص را با شرایط ویژه اجرا نموده‌است.

سرهنگ خوش‌وقت در ادامه خاطر‌نشان کرد: مالکان موتور سیکلت‌های توقیفی می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس+۱۰ و ارائه مدارک نسبت به آزادی موتورسیکلت خود اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سیاست پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر آزادسازی موتور سیکلت‌های توقیفی است، افزود: هزینه در نظر گرفته شده برای مدت زمان ماندن موتور سیکلت در پارکینگ به ازای هر روز سه هزار ریال(۳۰۰ تومان) در نظر گرفته شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت خلافی موتور سیکلت‌های توقیفی در این طرح به صورت اقساطی نیز پیش‌بینی شده‌است، و موتورسیکلت‌هایی که تا اسفند ماه سال ۹۸ توقیف شده‌اند، مشمول اجرای این طرح هستند.

وی افزود: نداشتن پلاک یا گواهینامه مانعی برای ترخیص موتور سیکلت توقیفی نیست، و افراد می‌توانند با استفاده از این طرح موتور سیکلت توقیفی خود را آزاد کنند.

خوش‌وقت در ادامه گفت: تعداد موتور سیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های استان بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه هستند، که تاکنون ۴۰۰ دستگاه از این تعداد ترخیص شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این طرح به احتمال زیاد تمدید نخواهد شد، خاطرنشان کرد: موتور سیکلت‌های که در مدت زمان این طرح ترخیص نشوند، به عنوان دستگاه بلا مالک لحاظ می‌شود، و به ستاد اجرایی فرمان امام ره واگذار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Said
|
Canada
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
سلام
موتور من یک موتور دنده اتوماتیک ۱۱۰ بود (گازی بدون کلاج)...تو ماه رمضان چند سال پیش به زور تو جمعه بازار بودم با کلی مواد غذایی روی دستم با لباس شخصی کمین کرده بودن با چند موتور دیگه... مال من و چند نفر دیگه را بردن گفتن برو دستور فرمانداری!!! . کلاه ، گواهینامه ، حتی کارت پلاک بنام خودم بود . مواد غذایی روی موتور در فاصله چند کیلومتری از خانه دستم دادن!!! گفتن از جیبت آژانس بگیر برو ..!!!.

موتورم که انجن مالزی بود را بزور بردن گفتن آمار باید بدیم ... حتی نگفتن کدام پارکینگ رفته ..‌ اصلا اسمت چی ؟ مالکی ؟ ... بله موتورم کلانتری ۲۵ خارج از قوانینی که در صلاحیت راهنمایی و رانندگی بود غصب کرد ... خدا ازشون نگذرد ..‌ عصای دستم بود ...

رفتم دادگاه شکایت کردم که مثل اسرائیلی ها مالم غصب کردن ... قاضی ........ وقتی فهمید ته کار به غصب ناجا برمیگرده ... آنقدر پروندم خوابوند... حتی بازرسی هم کمکی بدلیل رسیدگی نکردن دادگاه قاضی...... بعمل نیآورد و هرجا میفهمیدن که اگر حکم محکومیت بگیر ناجا باید خسارت همه مردم بده... تو کارم سنگ می انداختن ... از خدا به وحدانیتش میخوام مالشون مثل مال من غصب بشه ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار