استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: مجموعه توفیقاتی که در سال های اخیر در عرصه های گوناگون استان ایجاد شده حاصل همدلی و همراهی مجموعه مسوولان در مسوولیت های مختلف بوده است.
کد خبر: ۹۲۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 09 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  نشست مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام، سارا فلاحی، علی اکبر بسطامی و بهزاد علیزاده نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای وحدت و همدلی مسئولان و بررسی راهکارهای بهبود توسعه و رفع موانع و مشکلات استان در استانداری ایلام عصر سه شنبه برگزار شد.

در این نشست که نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام نیز حضور داشت، سلیمانی‌دشتکی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و محرومیت زدایی از تعامل و همکاری خوب و سازنده نماینده ولی فقیه در استان و مجموعه نمایندگان استان تشکر کرد.

قاسم سلیمانی دشتی افزود: به یقین دستاوردها و توفیقات حاصله در حوزه های مختلف حاصل وحدت و همدلی و تلاش مجموعه دلسوزان نظام با همراهی خوب مردم در استان است.

وی وحدت و همدلی را رمز غلبه بر مسائل و مشکلات پیش رو عنوان و تاکید کرد: نمونه و نتیجه این وحدت و همدلی را در صحنه های مختلفی چون اربعین، مسائل اجتماعی، حوادث و بلایای طبیعی چون سیل و ... و امروز نیز در اپیدمی بیماری کرونا دیده ایم که در این راستا به توفیقات بسیار خوبی رسیده است.

استاندار ایلام در خصوص آخرین وضعیت استان در بحث کرونا یادآور شد: اگرچه در چند هفته گذشته وضعیت استان در بحث کرونا بحرانی بود اما خوشبختانه با اعمال‌ محدودیت های جدید و همراهی و همکاری بسیار خوب مردم و مسوولان وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است ولی برای ریشه کنی این ویروس منحوس نیازمند تداوم این وحدت، همدلی و همراهی تا رسیدن به نقطه مطلوب هستیم.

سلیمانی‌دشتکی همچنین گریزی به افزایش قابل توجه اعتبارات بودجه سال ۱۴۰۰ زد و گفت: استان ایلام در بودجه سال آینده در همه شاخص ها رشد قابل توجه ای داشته است.

وی اضافه کرد: البته این مسئله حاصل نمی شد مگر با رایزنی های شبانه روزی مسئولان‌ استان، بطور مثال در بازه زمانی مشخص همه مدیران در حوزه های مختلف مامور شدند تا در خصوص افزایش بودجه دستگاه متبوع خویش در مرکز تلاش و رایزنی کنند.

استاندار ایلام همچنین به تلاش های انجام شده در جذب اعتبارات بسیار خوب در سفر مسئولان، نهادها، ارگان ها و بنیادهای مهم کشوری به استان اشاره کرد و گفت: در محرومیت زدایی و ساخت مسکن‌ محرومان نهادها و ارگان ها و بنیادهایی چون بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، کمیته امداد حضرت امام (ره)، بنیاد مسکن و ... خوب عمل شده است و در بحث اختصاص و جذب اعتبارات ویژه برای انجام پروژه‌های جهش تولید و اتمام پروژه های نیمه تمام استان عملکرد موفقی داشته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این نشست ضمن تاکید بر وحدت و همدلی در رفع مسائل و مشکلات پیش روی استان گفت: همه کارها با وحدت و همدلی به سرانجام می رسند و مسائل و مشکلات نیز در این فضا راحت‌تر حل و فصل خواهند شد.

نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز نقطه نظرات خود را در ارتباطات با مسائل در حوزه های مختلف استان مطرح و بر وحدت و همدلی حول منافع استان تاکید کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار