نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: کمک به شکوفایی استعدادهای علمی قشر نیازمند از بهترین خدمات کمیته امداد در استان ایلام بوده و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 09 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بیان کرد: به فعلیت رسیدن استعدادها و ظرفیت‌های قشر محروم جامعه نیازمند کمک دستگاهی که به نوعی پشتیبانی کننده است و کمیته امداد توانسته به خوبی این وظیفه را عهده دار شود.

وی افزود: پشتیبانی از قشر محروم و نیازمند جامعه و کمک به شکوفا شدن استعدادهای آنان بهترین نوع خدمت بوده و باعث می‌شود استعدادهای این قشر به شکوفایی برسد و این افراد بتوانند در آینده به خدمت گذاران شایسته ای برای مردم تبدیل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: در طول تاریخ بسیاری از دانشمندان و شخصیت‌های علمی و مذهبی از دل محرومیت‌ها بیرون آمده‌اند و توانسته‌اند خدمات شایانی به بشریت ارائه دهند که نمونه‌های آن پیامبر مکرم اسلام «ص» و دانشمندان بزرگ هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه از مشارکت موسسه خیریه در تأمین لوازم تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد و دیگر خدمات این موسسه در استان ایلام تقدیر کرد.

وی به اهمیت کار فرهنگی در کمیته امداد و برجسته بودن این خدمات اشاره کرد و گفت: در بازدید از شهرستان‌های استان و اخیراً در بازدید از منطقه محروم هلیلان و دیداری که با خانواده‌های مددجو داشتیم، آثار کار فرهنگی کمیته امداد مشهود بود به گونه‌ای که بعضاً در روستاهای دور افتاده‌ای به تعداد زیاد برگزیدگان جشنواره‌های قرآنی و حافظان قرآن وجود داشت و این موضوع یک نقطه قوت و اطمینان بخش در کارهای فرهنگی کمیته امداد است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار