کد خبر: ۹۲۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 10 December 2020

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 استان به 358 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 4 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 277 بیمارن مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 106 بيمار كرونايي قطعي بوده و ٢٣ بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلايان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 18 هزار و 703 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وي اذعان داشت: امروز ٣٤٢ نمونه از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج دريافت شد كه حدود ٣٦ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، لنده و دنا مي باشند و بقيه موارد مثبت در سایر شهرستان هاي استان هستند.

دکتر یزدان پناه گفت: همکاری مردم موجب تداوم سیر نزولی بیماری کووید ۱۹ در استان می شود و از مردم می خواهیم همچنان دستورالعمل های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی و
عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها را مدنظر قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: در این مدت مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی نقش مهمی در کنترل بیماری در استان داشته اند و از این پس نیز مهار کووید ۱۹ تنها با همراهی و همکاری مردم امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار