حتما این ضرب المثل نظم را شنیده اید که می گوید "تا مرد سخن نگفته باشد عیب هنرش نهفته باشد! " حال حکایت برخی سیاسیون و یا افرادی است که بدون اطلاع از موضوعی سعی می کنند از قافله اظهار نظر کنندگان عقب نمانند!
کد خبر: ۹۲۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱ 13 December 2020
طنز تلخ ! نامعادله عجیب نمایندگان + فیلم
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طنز تلخ / حتما این ضرب المثل نظم را شنیده اید که می گوید "تا مرد سخن نگفته باشد    عیب هنرش نهفته باشد! "  حال حکایت برخی سیاسیون و یا افرادی است که بدون اطلاع از موضوعی سعی می کنند از قافله اظهار نظر کنندگان عقب نمانند!
برخی اتفاقات و یا اظهار نظرها در حوزه انتشار اخبار به گونه ای است که شاید نتوان آن را به صورت یک خبر با ارزش کار کرد چرا که از شاخص های قابل اتکا برخوردار نیست و یا اینکه گاهی در حالی که کلیت موضوع ارزش خبری بسیار بالایی دارد اما با کنار هم قرار دادن اطلاعات منابع خبر ناخواسته اقدام به انتشار یک خبر طنز می شود ! مانند آنچه که از زبان برخی سیاسیون و یا کارشناسان در خصوص روند پیشرفت ابر پروژه کهگیلویه و بویراحمد یعنی جاده ملی پاتاوه به دهدشت مطرح شده است !
جاده ای که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و وزیر راه قول تکمیل آن تا پایان سال را داده اند طی چند روز گذشته مورد بازدید نماینده بویراحمد و دنا قرار گرفت که خبرنگار صدا و سیما در تشریح بازدید از قول پیمانکاران درصدی عجیب از میزان پیشرفت پروژه را مطرح کرد !
در کلیپ زیر میزان درصدهای اعلام شده از زمان نمایندگی عدل هاشمی پور تا آخرین اظهار نظر را که روز گذشته بود ببینید!
اما برای پی بردن به واقعیت این پروژه می توانید روی این لینک کلیک کنید (واقعیت میدانی ابرپروژه کهگیلویه و بویراحمد چه می گوید؟ / اسلامی : قول و فعل من یکی است + تصاویر و فیلم )
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طاهاا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
اوی ... از انتخاب جناب .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار