معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ باشگاه ورزشی متخلف این استان که مسائل بهداشتی در زمینه بیماری کرونا را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.
کد خبر: ۹۲۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ 14 December 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد عباس شجاعی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : اسفندماه سال ۱۳۹۸ و از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون برای حفظ سلامت ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد ۸۰۰ مورد بازرسی از باشگاه ‌های ورزشی خصوصی و مکان های ورزشی این استان انجام شده است.  
وی افزود: هم اینک ۳۵۰ باشگاه ورزشی خصوصی و ۲۰۹ مکان ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.  
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی باشگاه های ورزشی خصوصی و مکان های ورزشی این استان با شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند.  
شجاعی فر عنوان کرد: دستورالعمل ‌های ستاد ملی کرونا در ورزش از سوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به صاحبان تمامی باشگاه ‌های ورزشی خصوصی و مکان های ورزشی این استان ابلاغ شده است.   
وی ابراز داشت: صاحبان باشگاه های ورزشی خصوصی و مکان های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد پس از این ابلاغ باید نسبت به ضدعفونی، رعایت نکات بهداشتی،  نصب بروشور و بنر برای آگاه‌ سازی ورزشکاران و نام نویسی در سامانه وزارت بهداشت به منظور دریافت کد بازگشایی  مجدد اقدام های لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار