بخشدار کارزان:
بخشدار کارزان گفت: حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث پل روگذر - زیرگذر سه راهی کارزان در این شهرستان به عنوان یکی از نقاط مهم و پرحادثه استان مورد نیاز است.
کد خبر: ۹۲۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 14 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ صباح فیضی اظهار داشت: این رقم بر اساس نرخ تورم کنونی محاسبه شده است که احتمال افزایش آن تا پایان کار دور از ذهن نیست.

وی افزود: این طرح به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان های ایلام، سیروان و چرداول با مشارکت استانداری و بنیاد مستضعفان اجرا می شود.

فیضی بیان اینکه طرح هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: در صورت تزریق به موقع اعتبار این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص لزوم اجرای پل روگذر - زیرگذر سه راهی کارزان توضیح داد: این سه راهی محل تلاقی مسیر سه شهرستان ایلام، چرداول و سیروان است که به علت بار سنگین تردد همواره محل بروز حوادث ترافیکی منجر به فوت یا جرح بوده است.

وی تاکید کرد: رفع نقطه خطرناک و حادثه خیز این سه راهی از مطالبات اصلی مردم است که با پیگیری های استاندار ایلام محقق شد.

وی یادآور شد: سه راهی کارزان در شهرستان سیروان استان ایلام در ۱۱۰ کیلومتری مرز مهران قرار دارد و در ایام اربعین، محل تلاقی زائران از نقاط مختلف کشور است.

 شهرستان سیروان به مرکزیت لومار در ۶۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش کارزان از توابع شهرستان سیروان به مرکزمرکزیت روستای چشمه پهن چشمه رشید از ۳۰ روستا با وسعت ۴۱۲ کیلومتر مربع تشکیل شده است.

۸۰ درصد جمعیت شهرستان سیروان را بافت روستایی تشکیل داده است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار