در مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد که زیرساخت های فضای مجازی فراهم نیست دانشجو معلمان برای تدریس دانش آموزان اعزام می شوند .
کد خبر: ۹۲۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 16 December 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح این استان گفت : با مشارکت بسیج فرهنگیان ، بسیج دانشجویی و آموزش و پرورش برای تدریس و جبران کاستی های آموزشی در برخی مناطقی که به فضای مجازی دسترسی ندارند گروه‌های جهادی دانشجو معلم اعزام می‌شود.
سرهنگ جاماسب بهمنیار افزود: مناطقی که به شاد و یا دیگر فضاهای مجازی دسترسی نداشته و امکان حضوری بودن کلاس فراهم نیست از طریق آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق شناسایی و به گروه های جهادی برای تدریس به این مناطق معرفی می‌شوند.
پرهیزگار مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد هم گفت: دانشجویان در دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم ساماندهی و با هماهنگی مدیران مدارس اعزام می شوند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هم گفت: حدود ۶۰ درصد دانش‌آموزان در بستر شاد و دیگر فضاهای مجازی فعالیت می‌کنند و بقیه نیز در کلاسهای حضوری و یا از طریق آموزش تلویزیونی محتوای دروس را دریافت می کنند.
اردشیر یاری با بیان اینکه معلمان شاغل نیز می توانند در این طرح جهادی شرکت کنند.افزود: در تمامی مناطق روستایی و عشایری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه مدارس ابتدایی کلاس ها به صورت حضوری است.
معاون کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان هم گفت: در مناطقی که دانش آموزان هیچ گونه دسترسی به تحصیل ندارند درسنامه توزیع شده است.
سید حمدالله خواهش نیک افزود: در تدریس درشرایط کرونایی جلوه های ایثار آموزشی و معلّمان شناسایی و مستند سازی می‌شود. این برنامه تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار