مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه از ارتقاء فناوری ۷۵ سایت تلفن همراه توسط اپراتور تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: تعداد ۵۰ سایت جدید تلفن همراه هم تا پایان سال‌جاری راه‌اندازی و هشت سایت نیز بهینه‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 17 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،شهریار بهنیا»  افزود: با توجه به ضرورت دسترسی روستاها به زیرساخت‌های مناسب ارتباطی و استفاده از اینترنت، پروژه های متعددی در حال اجرا است و تاکنون هزار و ۳۳۸ روستای استان به شبکه نسل سوم و ۶۰۹ روستای دیگر هم به شبکه نسل چهارم اینترنت همراه متصل شده‌اند.

وی با اشاره به درخواست مردم در خصوص کندی سرعت اینترنت، گفت: با دستور وزیر ارتباطات تعداد ۲ هزار آی پی (IP) به کرمانشاه اختصاص داده شده که بخشی از مشکلات کندی سرعت اینترنت برطرف شد و در آینده با تخصیص آی پی بیشتر وضعیت اینترنت استان ارتقاء داده می شود.

بهنیا تصریح کرد: در این مدت با وجود کمبود آی پی، مخابرات منطقه کرمانشاه با اجرای پروژه‌های جدید تخصیص IP از جمله پروژه‌ IP Release توانسته پاسخگوی مشکلات دیتا باشد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار