‌اختصاص تسهیلات به طرح‌های زودبازده میامی؛
به گزارش تابناک سمنان: مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر روستایی و شورا‌های استانداری سمنان بابیان اینکه ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های زودبازده میامی اختصاص‌یافته است، گفت: رفع محرومیت از این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 19 December 2020

۲۰ درصد جمعیت استان سمنان را بخش روستایی تشکیل می دهد

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان پیش از ظهر شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی تسهیلات طرح‌های زودبازده دهیاری‌ها اظهار داشت: طی یک سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های زودبازده میامی اختصاص‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه پیگیری‌ها برای معرفی طرح توجیهی راه‌اندازی یک واحد اقامتگاه بومگردی در روستای ابراهیم‌آباد علیا شهرستان میامی انجام شد، خاطرنشان کرد: بازپرداخت این تسهیلات پنج‌ساله با یک سال تنفس با نرخ هشت درصد است.

مهدی صمیمیان بابیان اینکه میامی یکی از ۳۱ شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته در کشور است، افزود: اجرای طرح‌های توجیهی و اقتصادی زودبازده در این شهرستان در اولویت تخصیص اعتبار قرار گرفت و در این جلسه نیز پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل تسهیلات طرح‌های زودبازده دهیاری‌ها، برای تکمیل و راه‌اندازی اقامتگاه بومگردی و گردشگری روستای ابراهیم‌آباد علیا شهرستان میامی مصوب شد.

صمیمیان با اشاره به اینکه طرح مذکور در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع اجرا می‌شود، یادآور شد: زیربنای این طرح ۲۴۶ مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد ریال است که سالانه ظرفیت خدمات‌رسانی به پنج هزار نفر را دارد.

وی بابیان اینکه با اجرا و راه‌اندازی این واحد بومگردی، زمینه اشتغال هفت نفر فراهم خواهد شد، تصریح کرد: قرار گرفتن در مسیر ارتباطی غرب به شرق کشور و حجم تردد بالای مسافران و زائران در این مسیر، از ویژگی‌ها و مزیت‌های اقتصادی این طرح است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار