پیام فرماندار لنده به مناسبت روز پرستار؛
فرماندار لنده در پیامی روز پرستار را تبریک و زحمات این قشر زحمت کش تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 20 December 2020

نامَت را که می شنویم ناخودآگاه در ذِهنمان، مهربانی، ایثار و شجاعت نقش می بندد

در متن پیام فرماندار لنده آمده است:

امروز تلاش و مجاهدت شبانه روزی شما در صحنه یک نَبردِ نابرابر باعث شگفتی و تحسین همگان شده است.

به راستی که واژگان در توصیف دِینی که شما بر گردن آحاد جامعه دارید قاصر است و قادر نیست جانفشانی ها و تلاش های شما را در خور کمال اَرج نَهَد.

بی شک روزی تاریخ این سرزمین خواهد نوشت از شب و روزهای سخت و انسان‌هایی که در قامتِ فرشتگان برای مراقبت از هموطنانشان در کمبودهای بیمارستانی و دارویی و تحریم‌های ظالمانه، هرچه در جان و توان داشتند، در طَبقِ اخلاص گذاشتند و خود پَرپَر می شدند تا یک هموطنشان بماند و زندگی کند.

زنان و مردان سپید پوشی که با تاسی از ایثارگر تاریخ حضرت زینب (س) ایثار و مقاومت و فداکاری را به معنای واقعی تفسیر کردند.

امروز روز مخصوص آنهاست، روزی که شاید بتوان اندکی از سختکوشی پرستاران این سرزمین را جبران کرد و سپاس و قدردانی مردم را پذیرا باشند.

اگر چه کلام در برابر ۳۰۰ روز ایثار و از خود گذشتگی قاصر است ولذا وظیفه خود می‌دانم به پاس این همه جانفشانی ها تشکّر و از صمیم قلب این روز را محضر سفید پوشان جان برکف عَرصه سلامت تبریک بگویم.

در پایان از عموم مردم شریف میخواهم به پاس اَرج نهادن به تلاش و مجاهدت های کادر درمان از حضور در دور همی ها پَرهیز کنند تا هر چه سریعتر از شَرِ این ویروس منحوس رهایی یابیم. اِنشالله

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار