اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار از بانوان پرستار فعال در ورزش قم قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 26 December 2020

به گزارش تابناک قم، در استان قم هم اکنون 47 هیات ورزشی فعال وجود دارد که نزدیک به 40 هیات به شکل مشترک در هر دو بخش آقایان و بانوان در عرصه‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی فعالیت می‌کنند، هیات‌هایی که قهرمانان زیادی دارند و هر ساله قم را در میادین مختلف صاحب عناوین و مدال‌های متنوع می‌کنند.

از بین بانوانی که در مسوولیت نایب‌رئیس هیات‌ها، مربی، ورزشکار و ... در ورزش بانوان قم فعالیت می‌کنند، امروز 6 نفر از کسانی که شغل آنها پرستار است و این حرفه ارزشمند و خطیر را در کنار فعالیت‌های ورزشی انجام می‌دهند، به اداره کل ورزش و جوانان دعوت شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به همین منظور جلسه‌ای به همین منظور با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش، سرهنگ علی بهلولی مسوول بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم و سیده‌لیلا عنبری معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه خانم‌ها فراهانی، باباخانی، ولی، آقایی، فرهادی و محجّری به عنوان 6 پرستار فعال در ورزش بانوان قم مورد تجلیل قرار گرفتند، ضمن اینکه همزمان از سه بانوی دیگر افتخار آفرین و فعال در ورزش بانوان قم به این جلسه دعوت شده بود که از آنها نیز با حضور مسوولان ورزش قم قدردانی به عمل آمد.

ابتدا کبری سخایی‌وطن بانوی با سابقه و پرافتخار ورزش قم در رشته تکواندو مورد تجلیل قرار گرفت، بانوی ورزشکاری که اکنون در مسوولیت مربی شاگردان و چهره‌های مستعد زیادی را از بین دختران نخبه تکواندو تربیت می‌کند ولی خودش به عنوان یک قهرمان در مسابقات آنلاین قهرمانی پومسه جهان در آبان ماه برای ورزش قم با کسب مدال نقره افتخار آفرینی کرد.

در این مراسم همچنین از خانم‌ رضائیان به عنوان یکی دیگر از بانوان مدال‌آور ورزش قم تجلیل شد، ضمن اینکه خانم فرشته کریمی‌مهر نایب‌رئیس حال حاضر هیات تکواندو استان قم در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار