مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد :
کورش دلشاد درخصوص فعالیت های آموزشی و پرورشی در شبکه شاد عنوان کرد: معلمان و مربیان و مشاوران باید در هفته پنج ساعت به صورت آنلاین با دانش آموزان خود در ارتباط باشند .
کد خبر: ۹۲۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 26 December 2020



 

 

جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ماه دی سال جاری در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور همه اعضا برگزار گردید .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزان و فرهنگیان متاسفانه دارای مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف هستیم.

کورش دلشاد با اشاره برخی مصاحبه های افراد با رسانه ها افزود : در برخی موارد خصوصا در بحث آسیب های اجتماعی ، مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حوزه های مختلف مصاحبه ها ی لازم را انجام می‌دهند و اطلاع رسانی از طریق روابط عمومی اداره صورت می گیرد لذا دیگر همکاران و فرهنگیان حق مصاحبه در خصوص آسیب های اجتماعی را با رسانه ها ندارند.
دلشاد گفت : خوشبختانه اطلس دانش آموزی در مدارس ما موفقیت آمیز بوده عملکرد مدارس شهرستان بویراحمد در این خصوص جالب و قابل تقدیر می‌باشد و همکاران عزیز هم باید بر این نکته آگاه باشند که در هر ارزیابی و یا بازدیدی که از مدارس مختلف داشته باشیم اطلس دانش آموزان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی با اشاره به فعالیت های آموزشی و پرورشی در شبکه شاد عنوان کرد : معلمان و مربیان و مشاوران باید در هفته پنج ساعت به صورت آنلاین با دانش آموزان خود در ارتباط باشند و در خصوص برگزاری امتحانات در نوبت اول طبق نظر ستاد کرونایی شهرستان تصمیمات لازم اتخاذ می گردد.

هر معلم باید 5 ساعت لایو هفتگی در شبکه شاد داشته باشد


دلشاد بیان کرد: بسته تحولی مدرسه خوانا یک بسته بسیار خوب است که کمیته مربوطه در مدارس تشکیل می گردد وکلیه همکاران در مدارس ملزم به اجرا ی این بسته تحولی مدرسه خوانا هستند.
دلشاد ادامه داد : کارگروه فضا و املاک تشکیل گردد و اسناد فضاهای آموزش ، فرهنگی، ورزشی، در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد باید به صورت تک برگی در بیایید و همچنین املاک فاقد سند شناسایی و در زمان مقتضی برای آنها سند صادر گردد ضمن اینکه تمامی مدارس که نیاز به تعمیر و تجهیز دارند و از نظر سیستم گرمایشی و سرمایشی دچار مشکل هستند شناسایی و در جهت حل مشکلات این مدارس اولویت بندی و تلاش جدی صورت گیرد.
دلشاد در پایان گفت : متاسفانه در خصوص طرح آجر به آجر موفقیت های ضعیفی داشتیم باید تلاش گردد در این طرح مشارکت جدی‌تری انجام گیرد و تلاش می کنیم که مجمع خیرین فرهنگیان شهرستان بویراحمد تشکیل گردد ضمن اینکه شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و همچنین روستاهای فاقد اینترنت به زودی انجام می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار