گروه تولید محتوای آموزش آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مورد تجلیل رئیس و معاون آموزش ابتدایی این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ 29 December 2020

 

گروه تولید محتوای آموزش آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مورد تجلیل رئیس و معاون آموزش ابتدایی این شهرستان قرار گرفت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حاشیه مراسم تجلیل در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اظهار داشت : تولید محتوای آموزشی در قالب درسنامه و سی دی از جمله اقدامات آموزش و پرورش برای گسترش عدالت آموزشی در شرایط کرونایی بود که بر اساس این طرح مناطق عمدتا روستایی با توجه به عدم دسترسی به فضای مجازی ، دسترسی به محتوای آموزشی را شاهد بودند.

عباس عظامی افزود : آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در راستای تحقق عدالت آموزشی ، اقدام به تهیه و توزیع محتوای آموزشی در شش پایه تحصیلی در تمام دروس بویژه درس ریاضی نمود که بر این اساس در بخش اول محتوای آموزشی تا پایان دی ماه تهیه و بین مدارس توزیع شد و یا در حال توزیع است .

عظامی ادامه داد : مهمترین و سخت ترین بخش طرح تهیه محتوای آموزشی مربوط به تولید این محتواها است که نیازمند صرف وقت و هزینه های بسیار و استفاده از آموزگاران مجرب است . 

عظامی افزود : همکاران گروه تولید محتوا از ابتدای سال تحصیلی کار خود را آغاز کردند که در پایان زمان تولید بیش از 100 فیلم تولید محتوا دشته اند.
وی در خصوص ویژگی های این محتواهای آموزشی گفت : محتوای درسی به گونه ای تولید شده اند ، که دانش آموزان به صورت خودآموز و ساده درس را یاد بگیرند . حتی می تواند الگوی مناسب برای تمامی آموزشگاه ها باشد که محتوای مناسب با دانش آموزان خود را تولید کنند.
معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ادامه داد : بخش زیادی از این محتوای آموزشی تولید شده در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است و انشالله بخش دیگر محتوای تولید شده تا پایان دی ماه به دست دانش آموزانی که از فضای مجازی و حضوری محروم هستند که قریب بر هزار نفر هستند خواهد رسید.

وی گفت : پس از تهیه و توزیع بخش اول محتواهای آموزشی (درسنامه) گروه تولید محتوای آموزشی شهرستان بویراحمد مورد تقدیر آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفت.
عظامی با اشاره به تعداد زیاد دانش آموزان تحت مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان ، گفت : کل دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد  ۳۵۲۸۰ نفر است که از این تعداد ، ۴۱۵۰ نفر دانش آموزان روستایی ، ۹۳۰۰ نفر دانش آموزان روستاهای حومه شهر که چهل در صد دانش آموزان در روستا مشغول هستند و بقیه دانش آموزن در شهر مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار