استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هر شهرستانی که زودتر از بقیه شهرستان ها در وضعیت سفید قرار گیرد یک پروژه مهم در آن شهرستان از سوی استان تامین اعتبار می شود.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 01 January 2021

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در نشست استانی ستاد کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان های ۹ گانه استان برگزار شد، اظهار داشت: بیمارستان های نرگسی گچساران، بهمئی و باشت باید هرچه سریع تر به بهره برداری برسند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت راه اندازی فاز نخست بیمارستان های لنده و چرام نیز تاکید کرد و گفت : عملیات اجرایی ۲ بیمارستان سی سخت و پاتاوه نیز به زودی آغاز می شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای موفق طرح شهید سلیمانی نیازمند همکاری همگانی است، تصریح کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی از تمامی ظرفیت ها استفاده کنید.

کلانتری گفت: انتظار می رود ائمه جمعه و رسانه ها مردم را نسبت به عدم برگزاری تشییع جنازه با جمعیت بالا آگاه کنند تا شاهد مرگ کمتری باشیم.

وی با اشاره به جمعیت بالای روستایی در شهرستان کهگیلویه، عنوان کرد: از ظرفیت طرح شهید سلیمانی استفاده کنید و وضعیت را از نارنجی به زرد تغییر دهید.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص مشکلات مردم شهرستان لنده، خاطرنشان کرد: برای استقرار بانک رفاه در این شهرستان رایزنی های لازم انجام شده و به دنبال نهایی شدن آن هستیم و بانک ملت را نیز پیگیری می کنیم.

وی بر افزایش تست گیری کرونا در سطح استان تاکید کرد و گفت: شهرستان هایی که تست گیری بیشتری دارند مورد تشویق قرار می گیرند و این مسئله از آیتم های ارزیابی شهرستان ها است.

کلانتری بیان کرد: نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم که به تذکرات بی توجهی می کنند به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی افزود: هرچه که کادر درمان و بقیه زحمت می کشند این افراد با دور همی ها و عدم رعایت پروتکل ها آن را از بین می برند.

کلانتری اظهار داشت: فرمانداران از تجارب یکدیگر و مناطق مشابه برای کاهش روند کرونا در شهرستان ها استفاده کنند.

استاندار بر اجرای قرنطینه معکوس، ویژه سالمندان در مناطق مختلف استان تاکید کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره "سردار شهید حاج قاسم سلیمانی"، تصریح کرد: برای پاسداشت شخصیت این شهید والامقام از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود و در همان روز فاز نخست یادمان شهدای شهر یاسوج به بهره برداری می رسد.

کلانتری تاکید کرد: محدودیت های ترافیکی تردد همچنان در استان برقرار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار